Såg också den, men det där är ju en katalogbild. Inte mopeden som säljs alltså. Men så länge det inte är ett riktigt dåligt vrak så är det ett bra pris. Är den i gott skick som det står i annonsen är det ju ett RIKTIGT fynd. Synd att man bor så långt bort <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace skrev:Säljaren har inte så bra koll tror jag
Brukar vara till köparens fördel....
Är du fortfarande intresserad av NOS brytarspetsarna till Volvo? Har fått tag i lite mer Volvo NOS bl.a handbromsbackar till 140 serien och ev. trumbromsbackar till PV Amazon + mera delar. Du får kolla bilder sedan. Har varit lite körigt ett slag nu så jag har inte hunnit med riktigt.
systrarna kör amazon, så jag är intresserad, samt brytar spetsar är intressant. Pma mig så kan vi deala lite <!-- </EdIndex> --></div>
Men herregud. En motor på 50cc som är så stor att han måste bygga om framskärmen och kedjeskyddet på det där viset?! Ser inte klokt ut <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm synd att förstöra klenoder med dessa kinamotorer..montera dem på nåt modernt skit istället.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:mmm synd att förstöra klenoder med dessa kinamotorer..montera dem på nåt modernt skit istället..
släng de där kina motorerna så långt å h..vete man kan. folk kommer te mig på jobbet me sån där skit o vill man ska hjälpa dem o få igång dem. hatar dessa motorer. rena sopor på svenska!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248