Mcb flakis 1189

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pinstripe e grymt läckert! en konst men de e de lilla som gör de! <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amstaff_Loco skrev:Pinstripe e grymt läckert! en konst men de e de lilla som gör de!
Ja, absolut...tänkte iaf ha träflak, och grejjer...så det blir och göra ett clean jobb! <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Roos

Inlägg av Roos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blir spännande att se hur det blir! :) <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Låter som du har en god tanke om projektet!.... men varför sitter du här?? UT Å JOBBA!!! :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

Amstaff_Loco skrev:Låter som du har en god tanke om projektet!.... men varför sitter du här?? UT Å JOBBA!!! :D :D
har 8 mil dit där flakan står...så det blir en aning svårt, kom på att jag har ett original flaka styre liggandes....det ska jag montera på...sen ska grålle lyktan bort som sitter ifram...hähä! <!-- </EdIndex> --></div>
carl76

Inlägg av carl76 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser bra ut!!!Bra att den kom i ett gott hem! :D
Får se hur den ser ut när jag kommer o hämtar ramen! slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

carl76 skrev:Ser bra ut!!!Bra att den kom i ett gott hem! :D
Får se hur den ser ut när jag kommer o hämtar ramen! slider_cheers.gif
jajjemen! hehe, kom på det, hade du en bättre kåpa? Den framför fläkthjulet? Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
carl76

Inlägg av carl76 »

Neifelheim skrev:
jajjemen! hehe, kom på det, hade du en bättre kåpa? Den framför fläkthjulet? Mvh
Ja just det,jag har för mej att jag har en sån ligger nånstans om jag inte blandar ihop den med en till den äldre fläktkylda men ska kolla. <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

carl76 skrev:
Neifelheim skrev:
jajjemen! hehe, kom på det, hade du en bättre kåpa? Den framför fläkthjulet? Mvh
Ja just det,jag har för mej att jag har en sån ligger nånstans om jag inte blandar ihop den med en till den äldre fläktkylda men ska kolla.
Du kan ju kika, är inget akut, då motorn ska få nya lager, och packboxar/packningar samt lite färg :) <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lampan i fram kanske jag e intresserad av då :) hur bred är den? tror den skall vara konisk i lamphuset igentligen till min monark :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

Amstaff_Loco skrev:Lampan i fram kanske jag e intresserad av då :) hur bred är den? tror den skall vara konisk i lamphuset igentligen till min monark :roll:
Får se om jag får bort den hel då, vet inte hur bred den är...tyvärr!:( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt Neifelheim :lol: F.F.F.F.F. Fler Fantastiska Flakor För Folket .
Snart bara jag kvar som inte har någon :? (Börjar tro att det är något Transport-forum detta :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Lasse väss skrev:Härligt Neifelheim :lol: F.F.F.F.F. Fler Fantastiska Flakor För Folket .
Snart bara jag kvar som inte har någon :? (Börjar tro att det är något Transport-forum detta :lol:
Har inte alla en flaka :?:
Min används mest för persontransport till min granne när det är festligheter på gång

Bild

Sen hittar den hem själv när festen är slut :D <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

Braxmatte skrev:
Lasse väss skrev:Härligt Neifelheim :lol: F.F.F.F.F. Fler Fantastiska Flakor För Folket .
Snart bara jag kvar som inte har någon :? (Börjar tro att det är något Transport-forum detta :lol:
Har inte alla en flaka :?:
Min används mest för persontransport till min granne när det är festligheter på gång

Bild

Sen hittar den hem själv när festen är slut :D
viktkompenserad? :) eller ner för till festen <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja, det var rejält lastat.

Angående min, så blir de nog ingen update föränns nästa helg(inte kommande, utan den efter)....så ni vet om det ! <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar