Mcb flakis 1189
-
-
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
har 8 mil dit där flakan står...så det blir en aning svårt, kom på att jag har ett original flaka styre liggandes....det ska jag montera på...sen ska grålle lyktan bort som sitter ifram...hähä! <!-- </EdIndex> --></div>Amstaff_Loco skrev:Låter som du har en god tanke om projektet!.... men varför sitter du här?? UT Å JOBBA!!!![]()
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
Ja just det,jag har för mej att jag har en sån ligger nånstans om jag inte blandar ihop den med en till den äldre fläktkylda men ska kolla. <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:jajjemen! hehe, kom på det, hade du en bättre kåpa? Den framför fläkthjulet? Mvhcarl76 skrev:Ser bra ut!!!Bra att den kom i ett gott hem!
Får se hur den ser ut när jag kommer o hämtar ramen!
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
-
<!-- </EdIndex> --></div>
Du kan ju kika, är inget akut, då motorn ska få nya lager, och packboxar/packningar samt lite färgcarl76 skrev:Ja just det,jag har för mej att jag har en sån ligger nånstans om jag inte blandar ihop den med en till den äldre fläktkylda men ska kolla.Neifelheim skrev:jajjemen! hehe, kom på det, hade du en bättre kåpa? Den framför fläkthjulet? Mvhcarl76 skrev:Ser bra ut!!!Bra att den kom i ett gott hem!
Får se hur den ser ut när jag kommer o hämtar ramen!

-
-
Får se om jag får bort den hel då, vet inte hur bred den är...tyvärr!:( <!-- </EdIndex> --></div>Amstaff_Loco skrev:Lampan i fram kanske jag e intresserad av dåhur bred är den? tror den skall vara konisk i lamphuset igentligen till min monark
- Lasse väss
- Forumsponsor
Min används mest för persontransport till min granne när det är festligheter på gång

Sen hittar den hem själv när festen är slut
<!-- </EdIndex> --></div>
Har inte alla en flakaLasse väss skrev:Härligt NeifelheimF.F.F.F.F. Fler Fantastiska Flakor För Folket .
Snart bara jag kvar som inte har någon(Börjar tro att det är något Transport-forum detta

Min används mest för persontransport till min granne när det är festligheter på gång

eller ner för till festen <!-- </EdIndex> --></div>
viktkompenserad?Braxmatte skrev:Har inte alla en flakaLasse väss skrev:Härligt NeifelheimF.F.F.F.F. Fler Fantastiska Flakor För Folket .
Snart bara jag kvar som inte har någon(Börjar tro att det är något Transport-forum detta
![]()

-