<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Minibike , byggdes av Järnsäng , Damcykelram , Sachsmotor , Skottkärrehjul bak , Transportkärrehjul fram , Compaktsadel , Tank från Mustad Folkscooter , mm
Allt bultades ihop med gängade stänger och slangklämmor.
Man tager vad man haver !!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->byggde en minibike ,började 1964 , ställde ut den på HotRod show 1967
fick då mitt första pris , en tenn-buckla.Ska scanna in bilder på den. <!-- </EdIndex> --></div>
flamer skrev:byggde en minibike ,började 1964 , ställde ut den på HotRod show 1967
fick då mitt första pris , en tenn-buckla.Ska scanna in bilder på den.
Dan L skrev:Minibike , byggdes av Järnsäng , Damcykelram , Sachsmotor , Skottkärrehjul bak , Transportkärrehjul fram , Compaktsadel , Tank från Mustad Folkscooter , mm
Allt bultades ihop med gängade stänger och slangklämmor.
Man tager vad man haver !!
flamer skrev:byggde en minibike ,började 1964 , ställde ut den på HotRod show 1967
blev det med metallic och flack å fårfäll <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Va första ggn. som jag använde metal-flake ,Kelly Green.På utställningen stod den faktiskt på en gul fårskinnspäls ,fräckt som faen <!-- </EdIndex> --></div>
Compakten var så tuff
så nu är det än mer spännande att få se Minibiken <!-- </EdIndex> --></div>