Lady La-strada

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det ska bli kul å se lastradan i gång, jag förstår att du blev impad av att köra dubbelpipigt när du såg min på mellsta :D har du avgassystemet till den? <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skönt att lastradan fick ett bra hem var sugen på å köpan men insåg att jag inte har plats . <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Johan Lat

Inlägg av Johan Lat »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Älskar själv patina och skulle aldrig lacka om något som är hyfsat men då denna är kladdad på så kan jag bara säga, går det inte bort, lacka om, men skulle du få bort kladdet finns det inget vackrare än en sak som är orörd. <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:Ja det ska bli kul å se lastradan i gång, jag förstår att du blev impad av att köra dubbelpipigt när du såg min på mellsta :D har du avgassystemet till den?
jo Tompa måste nog erkänna att jag var lite avis på din standards avgassytem..dubbla pipor är ju fräckt :wink:

jodå avgassystemet är med den ser ut att vara helt komplett med värmegaller.. 8) det ser dessutom rätt hyggligt ut oxå.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

HUSQVARNA SPORT skrev:Skönt att lastradan fick ett bra hem var sugen på å köpan men insåg att jag inte har plats .
jo du hade ju ännu närmare till den än jag.. :wink: nog har jag oxå trångt som fanken nu...men vad göra finns det hjärterum så finns det stjärterum var det nån som hittade på.. :wink: dessutom har jag alltid önskat mig en la-strada.. staff_36-1

håller med dig johan Lat...finns inget vackrare än det som är orört 8) men tänker ju inte ge mig ännu..rengöringen får fortsätta tillsvidare..vill helst ha den som den är... :sorry: <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den donnan är ju grymt snygg . slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

tture skrev:Den donnan är ju grymt snygg . slider_score.gif

tackar tture jo tycker ju själv att modellen är vacker.lite synd på rostskyddskladdet bara :? ..skulle ju behövt dig å din putskunskap här nu... :diablo:
får försöka locka dig med gratis kaffe lotsofcoffe ... evildevil <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt Raketarn, med dina putskunskaper kommer den att bli skitfin. Visst är fälgarna lackade silver? Testa lite thinner där också :lol:

Det enda tråkiga med en LaStrada är att de är totalt obekväma att köra enl min mening. Dock inte lika obekväma som en Blöjpil :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag väntar tills jag ser hur den ser ut under rostskyddsfärgen innan jag har nån åsikt on ev renovering. Men Lackar-Emil kan säkert lacka en övertygande "fuskpatinering" om det så skulle vara.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

erlan skrev:Jag väntar tills jag ser hur den ser ut under rostskyddsfärgen innan jag har nån åsikt on ev renovering. Men Lackar-Emil kan säkert lacka en övertygande "fuskpatinering" om det så skulle vara.

erlan

jo får väl se efter rengöringen hur det hela ser ut... :roll:

ha-ha jo lackar-emil är ju inte den som brukar backa för nåt svårt.. :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
vihan

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->renovera! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

vihan skrev:renovera!

ska nog försöka thinnertvätta lite i helgen..blir ju rätt billigt med pilsner då på lördageftermiddan..räcker ju med folkisar thinnret lär ju göra resten.. :drunken: <!-- </EdIndex> --></div>
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Använd gummihandskar, Thinner tas upp av porerna i händerna och den fyllan är inget sträva efter, lukten är inte så farlig om du vistas utomhus.... Kämpa på och behåll den orenoverad det går aldrig att få tillbaka originalet.....Denna moppe platsar bland dom 5 snyggaste moppar som tillverkats. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har jobbat lite med ladyn i dag..hon har svårt att släppa på förlåten, det mesta är ganska fastrostat..har konstaterat att det är en tidigare oskruvad moppe jag fått tag på virar sitter i klämmor under tanken fortfarande :) och skruvarna till plåtarna sitter väldigt fast.. :? nåja hur som haver så har damen fått bada i thinner idag oxå... :wink: kommer lite bilder här..

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

har ju konstaterat att det är över 50 är gammal smuts på vissa ställen.. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->He he din dam har en härligt bred rumpa 8)
suck vad fin hon kommer att bli <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar