Jo, det får du gärna göra men vad ska du ha det till?HUSQVARNA SPORT skrev:Jag köper gärna bakhjulett.
Ska du bygga någonting eller är det reservdel till någon annan Shopper? <!-- </EdIndex> --></div>
Sittdynan är något sämre än jag trodde. En hörna är trasig på höljet och sömmen har gått upp längs en sida.Ricky skrev:Ev blir jag tvungen att ändra mig, ...... Ontopic: återkommer om sittdynan när jag vet om den blir såld imorrn eller inte
Okej, jag förstår... Fick en känsla av att det var något sådant på gång. Bakhjulet har också skivbroms och hävarmarna till bromsen sticker ut någon knapp decimeter i sidled. Bara så du vet om det.HUSQVARNA SPORT skrev:Jag har köpt en på börjad ram till ett minibike bygge och shopper bakhjulet blir perfekt i storlek.
Det var bra du sa det för då ska jag se till att de sakerna kommer med också.HUSQVARNA SPORT skrev:....är då motor fästet med gummi fjädrarna otingade så skulle det bli ett nytt pojekt, en spark för vinter nöje.
Det ser ut som du får med förarsitsen också.Micke_2013s skrev:Tjena, jag ä intresserad av chassit! Jag bor i Ronneby, så det funkar för mig och hämta om den finns kvar..
Inget är sålt än så länge. Projektet vilar tills vidare men tas upp så fort tillfälle ges. Jag kan kontakta dig via PM då så får du komma och kolla om det är något du vill ha. Det var någon annan som ville ha chassit så jag får väl prata med honom först och höra om han fortfarande är intresserad. <!-- </EdIndex> --></div>Nymans2013 skrev:Har chassiet blivit sålt? Annars skulle jag gärna komma och kolla på det.
Skulle du kunna ta en bild på frambromsen? Skulle varit RIKTIGT shysst56:an skrev:Inget är sålt än så länge. Projektet vilar tills vidare men tas upp så fort tillfälle ges. Jag kan kontakta dig via PM då så får du komma och kolla om det är något du vill ha. Det var någon annan som ville ha chassit så jag får väl prata med honom först och höra om han fortfarande är intresserad.Nymans2013 skrev:Har chassiet blivit sålt? Annars skulle jag gärna komma och kolla på det.
Jagsäger väll som jag brukar, Det får du se när/om det blir klart <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:vad ska du med det till nyman? heheNymans2013 skrev:Har chassiet blivit sålt? Annars skulle jag gärna komma och kolla på det.