Den "tuffar på" med 41borrad Reedcylle , men är det brant får man hjälpa den lite med pedalernabigge skrev:viktkompenserad?eller ner för till festen
Tom går det nog att pressa upp den i 50 <!-- </EdIndex> --></div>
okNeifelheim skrev:icke intressant tyvärr, behöver 3 petade tramp...bigge skrev:ja har 2 block till 2 fot hand som du ville köpa en gång (om ja minns rätt) är detta va intresse??
nae, den kan du sälja... <!-- </EdIndex> --></div>bigge skrev:okNeifelheim skrev:icke intressant tyvärr, behöver 3 petade tramp...bigge skrev:ja har 2 block till 2 fot hand som du ville köpa en gång (om ja minns rätt) är detta va intresse??sen fråga om 4takts motorn också om du vill ha den med som de vart täkt
Den ramen klipper jag, hur många burkar grundfärg och av vilken sort önskas? <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:Sådär, hämtat en 1187, som jag ska använda ramen på ist, då den va friskare, likaså tank osv.
Så nu är den färgglada till salu, eller bytes. finns framvagn till, med ett hjul och lagerskålar som är hela och fina. styrning och hela paketet. tror jag har ett styre.
bakskärm finns, även bågen över bakskärmen. bakhjul saknas, tank finns, dock behöver den lite jobb. har även en fs1a motor, komplett förutom förgasare som jag kan skicka med. Mvh Neifelheim.
Priset har trappats upp en del, då det fanns mer saker än jag hade minne av. Pma vid intresseNymans2013 skrev:Den ramen klipper jag, hur många burkar grundfärg och av vilken sort önskas?Neifelheim skrev:Sådär, hämtat en 1187, som jag ska använda ramen på ist, då den va friskare, likaså tank osv.
Så nu är den färgglada till salu, eller bytes. finns framvagn till, med ett hjul och lagerskålar som är hela och fina. styrning och hela paketet. tror jag har ett styre.
bakskärm finns, även bågen över bakskärmen. bakhjul saknas, tank finns, dock behöver den lite jobb. har även en fs1a motor, komplett förutom förgasare som jag kan skicka med. Mvh Neifelheim.