Rexxy skrev:Om Raggarkingen blir avstängd, försvinner din negativa kommentar då?
Nej de skulle jag inte tro, vi fick också ett negativt en gång i hämndomdömme, när jag köpte en mobil som skulle vara i mycket fint skick! telefonen hade varit öppnad så de rammlat bort delar så de gick inte att andvända kameran samt att kablarna va till en annan telefon. Hon blev tillslut avstängd men jag fick behålla mitt negativa omdöme
Men va gör de om man blir avstängd igentligen? de e ju bara att öppna ett nytt konto i sambons eller nån annans namn.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Se det så här grabbar och tjejer, en vacker dag slår han någon på fingrarna (te,x någon som jag), som åker hem till honom, knackar på dörren, och tar och ordnar så att han aldrig kommer lura någon igen. <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim skrev:Se det så här grabbar och tjejer, en vacker dag slår han någon på fingrarna (te,x någon som jag), som åker hem till honom, knackar på dörren, och tar och ordnar så att han aldrig kommer lura någon igen.
Jag tycker du ska lägga ett bud på någon av hans auktioner <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim skrev:Se det så här grabbar och tjejer, en vacker dag slår han någon på fingrarna (te,x någon som jag), som åker hem till honom, knackar på dörren, och tar och ordnar så att han aldrig kommer lura någon igen.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->haha vilka reaktioner det blev! Nåväl, jag har inget tradera konto, för hade jag det, hade jag nog varit pank. (det är jag ändå men....).
Om han nu är raggarkungen, så är han väl en 50 årig raggare. Ett citat från en polare "Raggare är feta och tröga och gillar att böga" <!-- </EdIndex> --></div>