E-type på Tradera
E-type på Tradera
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad kan en sån sluta på måntro?
http://www.tradera.com/Veteranmoped-objekt-MCB-E-type-68-auktion_302484_133398001 <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.tradera.com/Veteranmoped-objekt-MCB-E-type-68-auktion_302484_133398001 <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lyckades faktiskt få tag i lite delar till en e-type häromdagen,han som hade dom hade byggt en chopper av en etype när han var 15(för 16år sedan)o hade en del saker kvar.Choppern fanns också kvar men den skulle han behålla. <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite bilder för er som är intresserade av E-typen .var och hade lite spionage med min Kamera. 

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->snarare trasig och utdragen,ena plastbussningen som syns ska vara nere i nedre gaffelben.på vä övre benet ser man hålet som plastbussningen ska sitta i ,det hålet + bussningen ska vara nere i underbenet,troligtvis är stängerna som sitter i nederbenen ,som fjädern är gängad i,avrostade, inte ovanligt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
jodu RoRRe värdet stiger ju på typarna oxå nu...priserna verkar ju ha gått rakt upp, till och med riktiga vrak är dyra
bara för några år sedan gick det att komma över dem till hyfsat rätt pris...vi får nog kultstämpla e-typen oxå då..
<!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe skrev:Hm, 4600 nu... E dom verkligen så eftertraktade E-Typ:arna??
Då måste ju min vara värd mycket mer och den e inte heller perfekt, men mycke fräschare än den där...
När jag köpte min för 15 år sen så tror jag att jag gav 1700
jodu RoRRe värdet stiger ju på typarna oxå nu...priserna verkar ju ha gått rakt upp, till och med riktiga vrak är dyra

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
penningvärde, stigande moppeintresse, osv har väl gjort att dom 4700 idag är helt normala <!-- </EdIndex> --></div>
15 år sedan ????RoRRe skrev:Hm, 4600 nu... E dom verkligen så eftertraktade E-Typ:arna??
Då måste ju min vara värd mycket mer och den e inte heller perfekt, men mycke fräschare än den där...
När jag köpte min för 15 år sen så tror jag att jag gav 1700

penningvärde, stigande moppeintresse, osv har väl gjort att dom 4700 idag är helt normala <!-- </EdIndex> --></div>