E-type på Tradera

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Tommys

E-type på Tradera

Inlägg av Tommys »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad kan en sån sluta på måntro?

http://www.tradera.com/Veteranmoped-objekt-MCB-E-type-68-auktion_302484_133398001 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just nu (4100) ligger väl priset på vad tutan och instrumenten brukar kosta om man lagger ihop dom <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror inte det är ngn varvräknare på den där,bara ett täcklock... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pakethållaren e ju kapad oxå. <!-- </EdIndex> --></div>
jonsa99
Kontakt:

Inlägg av jonsa99 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fan jag blir lite sur när folk inte är rädd om sina saker... denna har stått ute länge utan omsorg.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja den moppen har nog inte fått mycket omsorg... :? men den är ju räddningsbar i allafall :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
carl76

Inlägg av carl76 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lyckades faktiskt få tag i lite delar till en e-type häromdagen,han som hade dom hade byggt en chopper av en etype när han var 15(för 16år sedan)o hade en del saker kvar.Choppern fanns också kvar men den skulle han behålla. <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja suck synd att den har stått ute så länge ,och fan bara 800 meter från där jag bor ,skit skit .tog en tur på stockholmaren i kväll och såg den stå ute . :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite bilder för er som är intresserade av E-typen .var och hade lite spionage med min Kamera. 8)

Bild

Uploaded with ImageShack.us
Bild

Bild

Uploaded with ImageShack.us
Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Tommys

Jobb

Inlägg av Tommys »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ut att behövas lite vård...Synd att varvräknaren saknas... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser inte gaffeln förlängd ut? <!-- </EdIndex> --></div>
musköchrister

Inlägg av musköchrister »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->snarare trasig och utdragen,ena plastbussningen som syns ska vara nere i nedre gaffelben.på vä övre benet ser man hålet som plastbussningen ska sitta i ,det hålet + bussningen ska vara nere i underbenet,troligtvis är stängerna som sitter i nederbenen ,som fjädern är gängad i,avrostade, inte ovanligt <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hm, 4600 nu... E dom verkligen så eftertraktade E-Typ:arna??

Då måste ju min vara värd mycket mer och den e inte heller perfekt, men mycke fräschare än den där...
När jag köpte min för 15 år sen så tror jag att jag gav 1700 :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
RoRRe skrev:Hm, 4600 nu... E dom verkligen så eftertraktade E-Typ:arna??

Då måste ju min vara värd mycket mer och den e inte heller perfekt, men mycke fräschare än den där...
När jag köpte min för 15 år sen så tror jag att jag gav 1700 :)

jodu RoRRe värdet stiger ju på typarna oxå nu...priserna verkar ju ha gått rakt upp, till och med riktiga vrak är dyra :? bara för några år sedan gick det att komma över dem till hyfsat rätt pris...vi får nog kultstämpla e-typen oxå då.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
RoRRe skrev:Hm, 4600 nu... E dom verkligen så eftertraktade E-Typ:arna??

När jag köpte min för 15 år sen så tror jag att jag gav 1700 :)
15 år sedan ???? :shock:

penningvärde, stigande moppeintresse, osv har väl gjort att dom 4700 idag är helt normala <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar