<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okej får kolla om de går att få till något sådant!
De går inte att pula dit nå brickor bara så man ser lite hur de kan se ut? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Både ja och nej. det funkar säkert att köra med brickor i stället för plattor.
men att pillra dit ett gäng brickor på varje skruv är nog ett fruktansvärt pilljobb. men får man väl dit dom så gör dom samma tjänst som plåtarna.
ska det bara vara att testa och mäta med så skulle jag göra provisoriska av masonit eller plywood eller nåt sånt.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okej får damma av sticksågen och ta fram lite plyfaskivor o trixa lite så kanske man får en bra prototyp hur de ska vara så kan man göra riktiga senare! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det berömda corn flakespaketet, jag brukar också använda sånt och klippa till, när jag ska göra något i plåt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är lite nyfiken på om du bestämt dig för om du ska satsa på den här motorn till flakan eller inte? Eller för att vara mer exakt:om du är intreserad av mitt block? annars tar jag det till ett racemotorbygge med hondacylinder. men vill du köpa det så har jag fler block. Du behöver inte köpa det just nu, jag kan spara det åt dig, om jag vet att du ska ha det.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm bra fråga erlan vet inte riktigt vi ska försöka lägga i kemisk metall för att se om de går att få igen hålen skapligt så de inte läcker ut allt för mycket komp... Men kan du vänta nån vecka tror du så kan jag höra av mig till dig?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej det händer inget med det den här veckan.
om det läcker det minsta lilla i vevhuset får du den inte att gå bra på tomgång. tomgången brukar vandra upp och ner i varv.