Det kan jag väl hålla med om.... men motor, styre, reglage och hjul ser OK ut i alla fall tycker jag. Skulle tro dom var prisbilliga. Ser ut som en ekonomimoped. <!-- </EdIndex> --></div>
Kosntigt, den auktionen va för ca 1 år sedan i ösregn, undrar varför den ligger kvar på nätet, går man in på auktionsfirman så finns den inte kvar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->De satt bl.a. på Novoletten och på NV Autoped. Jag har två sådana förgasare till NV Autoped. Bing 1/9,5/41 heter dom. De är inte kompletta men det mesta finns. Bägge saknar trottel och nål men till den ena finns trottellock och till den andra saknas bottenmuttern. Jag har ingen nytta av dem. Vill hellre ha en fugge till Sachs om någon vill byta... <!-- </EdIndex> --></div>
56:an skrev:De satt bl.a. på Novoletten och på NV Autoped. Jag har två sådana förgasare till NV Autoped. Bing 1/9,5/41 heter dom. De är inte kompletta men det mesta finns. Bägge saknar trottel och nål men till den ena finns trottellock och till den andra saknas bottenmuttern. Jag har ingen nytta av dem. Vill hellre ha en fugge till Sachs om någon vill byta...
En original fugge 8,5? Ska den vara 100% komplett med filter, luftburk och hela rasket? <!-- </EdIndex> --></div>