Fixade till ett temporärt bakhjul, tanken är att jag ska ha ett svartmålat bakhjul också men hade inte hjärta att spraya över kromet. Nåja, det finns lite rost på kromet också men ändå. Det kändes inte rätt och ett lämpligt hjul att lacka kommer säkert att dyka upp nån dag.
Hittade en gammal krök i gömmorna som går att putsa till, samma sak med ljuddämpare, hittade 2 varianter som det nog går att få fason på.
Vilken modell skulle ni gå på? Fish-taildämparen får nog lite halvblank svartfäg på sig om det ska användas.

Och så var det ju det här med budgeten på 1000 spänn.
Färg 150
Bakhjul 300 inkl frakt
Bromssköld 10
Växelhandtag 150 inkl frakt
Frakt motor ca 180
Summa 790 riksdaler
Hade aldrig klarat budgeten utan Ari´s donation av en motor

Men det verkar ju som att jag har 210 kr kvar av budgeten. Då finns det ju pengar kvar till tankdekaler, funderar på dessa som finns hos Ettans Mopeder http://shop.ettansmopeder.se/dekal-crescent-tank-kapdekal-guld-59/92-0
Just det ja, ska försöka polera upp originalemblemen och montera dessa också. Om jag får fatt på grannen som har en svets kommer jag nog att fixa till bakskärmen och montera den också. Möjligen lite kortad....om Dr Novo inte protesterar förståss. <!-- </EdIndex> --></div>