<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nästan, en 70:ia, vägde den på en lastbilspelletsvåg 1740 kg, knappt halv tank... konstigt att det inte går att ha orginal (455 cui, Alutoppar, rullkam,850 Mighty Demon m.m)
Hade tänkt såna här fälgar för några år sen men...
Den här såg man live på Winternationals i LA för många år sen, vilken finnish på grejorna å fort gick den dessutom
egentligen ville man ju ha den här karossmodellen men så blev det inte... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Låter som ett trevligt recept på motorn
Jag och min far bygger på en 65 Valiant som ska bli lite gatbil med edelbrock victor insug, hemma portade toppar nån comp cams cam och headders m.m <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tar med en wirre du håller med verktygen sen skruvar vi lite här å lite där sen ritar vi svartsträck hela storgatan i R-fors <!-- </EdIndex> --></div>
monarped ilo -53 2st
husqvarna 1185
monarped
monarped M38
Cresent 1149 -61
Cresent 1149-61
Cresent 1151-62
Cresent 1151-62
Cresent 1209-75
Rex comet grand prix -77 EKF.
Yamaha dt -89
Chevrolet bel air sport cupe -57.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är mkt innan orken återvänder när det gäller bilprojekt..
tar så satans mkt tid å kostar så mkt penningar så man blir less av bara tanken..Ser mitt E-type projekt varje dag å ser även att det måste investeras sisådär 30papp för att kunna fortsätta så då försvinner energin ganska omgående <!-- </EdIndex> --></div>