Foto på fyndet

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Tommys

Foto på fyndet

Inlägg av Tommys »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så ser den ut!...Kunde inte låta bli utan beställde genast en 60cc cylinder,17mm förgasare och ett 32mm avgassystem :)

Bild

Uploaded with ImageShack.us

Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gutt! Funkar det bra med originaltopp på en 60cc? <!-- </EdIndex> --></div>
Tommys

Topplock

Inlägg av Tommys »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inte plågat den så mycke kan ju vara bra köra in grejerna lite! ...Men den svarar väldigt bra på gasen :)... <!-- </EdIndex> --></div>
Tommys

Topp

Inlägg av Tommys »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Funkar bra med topplocket...körde bara av den lite mot en plan yta med fin smärgelduk... <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härlig moppe :D

Men är det bara jag som tycker nya kyrkportarna har fel färg? <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Bruun

Inlägg av Bruun »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
körmoped skrev:Härlig moppe :D

Men är det bara jag som tycker nya kyrkportarna har fel färg?
Och fel luftfilter kanske? :whistle2:

För övrigt schysst moppe! Tycker du gjorde rätt i att skaffa lite trimprylar, det är en sån typ av moppe som blir trevligast med lite extra knuff tycker jag :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Tommys

Bleka

Inlägg av Tommys »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske skulle bleka den med nån syra eller nått så den ser lite äldre ut :).. <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013

Re: Bleka

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
körmoped skrev:Härlig moppe :D

Men är det bara jag som tycker nya kyrkportarna har fel färg?
Nej jag håller med, gäller dom flesta nya bingfuggarna
Tommys skrev:Kanske skulle bleka den med nån syra eller nått så den ser lite äldre ut :)..
Nej låt bli det. Den lär nog ändra färg vartefter ska du se <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Skriv svar