<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en med original benkåpa....Verkar var väldigt ovanligt !..Har sökt bilder men lyckats hitta 2st med benkåpa men inga från Sverige...Nån mer som har eller nån som vet
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inte tänkt på hur vajrarna hänger...Nu är det fixat ...Styret däremot ändras inte..Man sitter perfekt o kör....Ärligt har jag inte kört många mil fast jag haft den sen 2005...Den blev renoverad i mitten på 90-talet av en jag känner sen mest bara stått still.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gjode iordning en exakt likadan till en kompis pappa förra sommaren, min kompis mamma köpte den ny och körde den ett par år bl a åkte hon och en kompis från Eksjö till Hamburg, dekalen från Hamburg satt fortfarande kvar, det satt en opluggad cylinder på den och den gick kanonbra. Jag frågade henne om cylindern och hon bara skrattade och sa att hon bett den lokala handlaren om han kunde få den att gå lite fortare när hon hade lämnat in den på service, skulle tro att det var en tysk original cylinder <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B