Nsu Quickly -57

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Tommys

Nsu Quickly -57

Inlägg av Tommys »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en med original benkåpa....Verkar var väldigt ovanligt !..Har sökt bilder men lyckats hitta 2st med benkåpa men inga från Sverige...Nån mer som har eller nån som vet :)

Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Bruun

Inlägg av Bruun »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ojoj, vilken batman-cape! Ser ut att ha potential för segelflyg om man bara kan fälla ut dom! :lol:

(Ursäkta att jag inte alls kan svara på din fråga)

Men ball var den! <!-- </EdIndex> --></div>
Oldie

Inlägg av Oldie »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->yes, en i Alvesta +30 klubb har. Berth heter han, tror han finns här på raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
Tommys

Seglar

Inlägg av Tommys »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den seglar bra :)....Eller i alla fall bra luftmotstånd! <!-- </EdIndex> --></div>
Tommys

Fler

Inlägg av Tommys »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då verkar det finnas fler då...Trevligt :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilken skapelse :shock: Den var bara för läcker 8) "Battoped"
har aldrig sett dessa benkåpor :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fin moppe, men styret virena och dess plasering :x <!-- </EdIndex> --></div>
Tommys

Nsu

Inlägg av Tommys »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inte tänkt på hur vajrarna hänger...Nu är det fixat :)...Styret däremot ändras inte..Man sitter perfekt o kör....Ärligt har jag inte kört många mil fast jag haft den sen 2005...Den blev renoverad i mitten på 90-talet av en jag känner sen mest bara stått still..:) <!-- </EdIndex> --></div>
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gjode iordning en exakt likadan till en kompis pappa förra sommaren, min kompis mamma köpte den ny och körde den ett par år bl a åkte hon och en kompis från Eksjö till Hamburg, dekalen från Hamburg satt fortfarande kvar, det satt en opluggad cylinder på den och den gick kanonbra. Jag frågade henne om cylindern och hon bara skrattade och sa att hon bett den lokala handlaren om han kunde få den att gå lite fortare när hon hade lämnat in den på service, skulle tro att det var en tysk original cylinder :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jordfräsarna hade den cylindern. <!-- </EdIndex> --></div>
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Jordfräsarna hade den cylindern.
Ok, då kanske det var en sådan cylinder, hursomhelst mopeden gick som ett skott <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Skriv svar