Varför finns det drivor av Honda MT-5 men knappt några MB-5?
-
Varför finns det drivor av Honda MT-5 men knappt några MB-5?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hittar knappt någon MB-5 på Blocket.
Var MT:n så mycket populärare? Själv tycker jag MB-5 är läcker. <!-- </EdIndex> --></div>
Var MT:n så mycket populärare? Själv tycker jag MB-5 är läcker. <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
o behöver du ett framhjul till en mb5 så har jag ett................... <!-- </EdIndex> --></div>Gulakatten skrev:Ok, kan vara bra att veta i framtiden när man ska jagaNeifelheim skrev:ja, mtn va mer poppis, men mb5 heter oxå mb50...
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
-
-
-
Förresten , vad är det för färg på den? Går igång hårdast på hemglassblå. <!-- </EdIndex> --></div>
Gulakatten skrev:Håller på och jagar min första återfallsmoped(1237) just nu så MB-n får vänta lite, men tack för erbjudandet.florry dorry skrev:Jag vet nog av en honda mb5 om du är intresserad...
Förresten , vad är det för färg på den? Går igång hårdast på hemglassblå. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilken 15-åring ville köpa en landsvägshoj med en toppfart på 30km/h på 80-talet, när man kan få en offroadhoj istället?
Att MB slutade säljas i Sverige åtminstone 10 år tidigare än MT lär väl också spela en viss roll för antalet som finns att få tag i idag.
Man kan se samma sak idag, 6-växlade offroad/supermotard finns det gott om, men syskonmodellerna i skrevraketsutförande är riktigt sällsynta.
Gillar själv MBn betydligt mer, men då har ju toppfart närmre 130 än 30 fått mina MB att komma mer till sin rätt. Med sån prestanda har det varit riktigt kul på små krokiga asfaltsvägar utan nån nämnvärd trafik...
<!-- </EdIndex> --></div>

Man kan se samma sak idag, 6-växlade offroad/supermotard finns det gott om, men syskonmodellerna i skrevraketsutförande är riktigt sällsynta.
Gillar själv MBn betydligt mer, men då har ju toppfart närmre 130 än 30 fått mina MB att komma mer till sin rätt. Med sån prestanda har det varit riktigt kul på små krokiga asfaltsvägar utan nån nämnvärd trafik...

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag får väl skryta med Hondan jag köpte av Pekka i Hallstamoppers. Rent impulsköp, men jag ångrar mig inte ett dugg! 1500kr gav jag för den, fullt komplett. Växellådan är helt underbara på dom!
Just nu bygger jag ihop en 6 vxl motor som ska monteras i den.
<!-- </EdIndex> --></div>

-
MMMums! <!-- </EdIndex> --></div>
Rexxy skrev:Jag får väl skryta med Hondan jag köpte av Pekka i Hallstamoppers. Rent impulsköp, men jag ångrar mig inte ett dugg! 1500kr gav jag för den, fullt komplett. Växellådan är helt underbara på dom!
MMMums! <!-- </EdIndex> --></div>