BRUNA MOPEDER I BORÅS 15 maj ?

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
Johan Lat

Inlägg av Johan Lat »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
SM6WXA skrev:Trevligt var det men min Zündapp fick inte vara med på scenen, den var inte svensk :shock: Alla Zündapp är väl tyska eller finns det svenska Zündapp :lol: :lol: :lol: tillverkade i sverige :?:
Jo alla Zündapp är ju utländska(kan vara norska också) men att din utlands sålda Zündapp inte fick vara med är ju kanske för att det är en motorcykel och det var väl mopeder som det frågades efter :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
SM6WXA
Kontakt:

Fram King Clipper

Inlägg av SM6WXA »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du sålde den för billigt Dan moppen var väldigt fin! <!-- </EdIndex> --></div>
SM6WXA
Kontakt:

Inlägg av SM6WXA »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Johan Lat skrev:
SM6WXA skrev:Trevligt var det men min Zündapp fick inte vara med på scenen, den var inte svensk :shock: Alla Zündapp :mrgreen: tyska eller finns det svenska Zündapp :lol: :lol: :lol: tillverkade i sverige :?:
Jo alla Zündapp är ju utländska(kan vara norska också) men att din utlands sålda Zündapp inte fick vara med är ju kanske för att det är en motorcykel och det var väl mopeder som det frågades efter :wink:

Ja men min Zündapp toppar bara 30 :mrgreen: då är väl det en moppe :?: :lol: :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar