Crescent 1163 Raket
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej igen
Det va länge sedan det hände ngt med motorn nu
.
Jag lämnade iväg den till en arbetskompis igår,anledningen att det gick "lite" trögt var att vevstaken va sned
.
Men snart blir det nog fart på den.
Ville bara meddela hur det går

Mvh Mathias <!-- </EdIndex> --></div>
Det va länge sedan det hände ngt med motorn nu

Jag lämnade iväg den till en arbetskompis igår,anledningen att det gick "lite" trögt var att vevstaken va sned

Men snart blir det nog fart på den.
Ville bara meddela hur det går

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag var ute för en grej på monarpeden jag skaffa ny kolv
till den o det var ingen märkning på den , konstigt tänkte jag
men ja då ska det inte behövas då, så jag satte dit den
o det började knacka i motorn jävlar nu har jag brutit av en
ring ,lyfte på cyllen nej ingen avbruten kolvring inte rev mig lite
i håret o så prova jag o vända på kolven då blev det tyst
<!-- </EdIndex> --></div>
till den o det var ingen märkning på den , konstigt tänkte jag
men ja då ska det inte behövas då, så jag satte dit den
o det började knacka i motorn jävlar nu har jag brutit av en
ring ,lyfte på cyllen nej ingen avbruten kolvring inte rev mig lite
i håret o så prova jag o vända på kolven då blev det tyst

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Halloj på er 
Har fått ordning på motorn på 1163:an nu förutom EN sak...jag undrar vad för olja jag ska ha i den för det är en sådan med rem(Husqvarna "flinta" Motor) Och 2vxl hand. Har dessutom försökt fått in bilder på den "hit" men det gick inte?

Har fått ordning på motorn på 1163:an nu förutom EN sak...jag undrar vad för olja jag ska ha i den för det är en sådan med rem(Husqvarna "flinta" Motor) Och 2vxl hand. Har dessutom försökt fått in bilder på den "hit" men det gick inte?
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lägga in bild:
Klicka på • Upload image to post nedanför textrutan. Ett nytt fönster öppnas och du kan nu välj bild från datorn "Bläddra". När du valt bild klicka på Ladda Upp.
Bilden syns bara som en kod i textfältet, men om du väljer Förhandsgranska så ska bilden visas. <!-- </EdIndex> --></div>
Klicka på • Upload image to post nedanför textrutan. Ett nytt fönster öppnas och du kan nu välj bild från datorn "Bläddra". När du valt bild klicka på Ladda Upp.
Bilden syns bara som en kod i textfältet, men om du väljer Förhandsgranska så ska bilden visas. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag körde Duckham 20/50(grön olja) på den tiden jag körde trimmad Roulette, tio års crosskörning och burnouter(jo faktiskt) senare hade jag fortfarande inte behövt byta rem medan kompisarna ständigt hade "trassel" innanför kopplingskåpan. Min far körde Austin Maxi och den gillade den oljan därför hade vi sånt hemma. Tror den finns fortfarande men troligen inte på den "lokala" macken. Har man fel på remdreven hjälper inte den bästa olja i världen utan då blir det "trassel". <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=383&highlight=&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>