dr.novolette skrev:seriöst den där vill jag ha!!
Skicka PM!
du pälle låt vår moppeläkare ta hand om den..tror doc kommer att ge den en ärlig chans... hoppas vi får en renoveringstråd på den oxå kunde va kul att följa den stackars mopeden till ett nytt liv.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja ge den till Doktorn, vilken j-a operation det kommer att bli, gör i ordning operationssalen. sterilisera verktygen , på med munskydd och handskar, kör hårt, <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Verkar som att de flesta här tycker att jag har nog med projekt Å andra sidan, är det någon som kan få fason på detta så är det Doktorn.
Annars så skulle vraket bli en fin prydnad på garageväggen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oj vad alla är snälla med mig Tackar så mkt!
Jo den hade varit en fin utmaning å en rolig renoveringstråd lär följa dens väg så vad säger du?
blir den min <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->klart att vi tror på vår överläkare...han har chans att bli lite av dr frankenstein där.. vore ju verkligen en rolig tråd att följa...så jag röstar för att doc får vårdnaden av patienten.... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja vi får se.. Assistent Pälle ska ut å undersöka brottsplatsen (ravinen) noggrannare å kommer senare att hämta hem likdelarna för obduktion.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har fått anställning som assistent åt doktorn så jag väntar med spänning på att få liket live <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För att stilla din nyfikenhet så kan jag meddela att det prexis damp ner ngr mobilbilder på de hemkomna likdelarna av assistent Pälle
Nu inväntar jag bara på ett pris på hela härligheten. Detta blir ett roligt objekt att sätta skalpellen i må jag säga (4 nyanser av brunt).
en riktig utmaning
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina bitar må jag säga!
Min favorit-bit är nog fälgbanan på den nedre bilden!
(svor som en borstbindare över en kinesfälg som var lite krokig i veckan, dags att omvärdera kanske..) <!-- </EdIndex> --></div>