<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu närmar det sig. Var till målaren idag och kollade på grejorna, det är faktiskt ganska kul att se på färg som torkar! Enda tråkigheten var att det var en svart plåt för mycket. Kedjeskyddet hade blivit helsvart, men det skulle visst ljusna om jag väntade ett dygn!! Och vad väntar i brevlådan när man kommer hem..jo en avi från Schenker som har levererat en låda från Ettansmopeder. Vilken jäkla tajming alltså. Det är ju nästan perfekt. Om det inte vore för att vi firar 10:årig bröllopsdag idag, så skulle det vara en harmonisk garagehelg i antågande. Men till och med jag har lite hyfs i kroppen så det är klart att det blir lite extra hustru-tid istället. Nu är det bara att önska alla andra en trevlig helg, och glöm inte bort att njuta. Livet är inte bara en lek, det är en dans på rosor också. <!-- </EdIndex> --></div>
Rocketeer skrev:Nu närmar det sig. Var till målaren idag och kollade på grejorna, det är faktiskt ganska kul att se på färg som torkar! Enda tråkigheten var att det var en svart plåt för mycket. Kedjeskyddet hade blivit helsvart, men det skulle visst ljusna om jag väntade ett dygn!! Och vad väntar i brevlådan när man kommer hem..jo en avi från Schenker som har levererat en låda från Ettansmopeder. Vilken jäkla tajming alltså. Det är ju nästan perfekt. Om det inte vore för att vi firar 10:årig bröllopsdag idag, så skulle det vara en harmonisk garagehelg i antågande. Men till och med jag har lite hyfs i kroppen så det är klart att det blir lite extra hustru-tid istället. Nu är det bara att önska alla andra en trevlig helg, och glöm inte bort att njuta. Livet är inte bara en lek, det är en dans på rosor också.
Får man fråga vad ni fick ge för lackeringen?
Har med en raketsport som jag funderar på lämna bort för lackering <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska svara på det när jag har fått reda på priset. Jag har lämnat det på jobbet, så det var inte läge att tjafsa om priset då. Det löser sig.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En tusing gick det till med blästring och målning. Helt acceptabelt. Nu är namnskylten och typskyltarna på igen, så nu har delar av själen kommit tillbaka. Lägger in två detaljbilder som referens...
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En tusing med blästring och målning!
Var det hos en firma? Bara färg, lösningsmedel, slipmaterial mm som behövs för lackning kostar ju minst 1000:- <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:En tusing med blästring och målning!
Var det hos en firma? Bara färg, lösningsmedel, slipmaterial mm som behövs för lackning kostar ju minst 1000:-
Han lämnade på jobbet så det blev nog PERSONALRABATT <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe. Vi har gratis kaffe på jobbet, så det var nog i nån annan kassa det hamnade. Men tjänster och gentjänster kommer man långt på. Lägger in två bilder till efter som det verkar finnas intresse för det. I morgon är frun i huset ledig så då blir det mer jobbat. Det är svårt att få tid över med två barn som är hemma...dom kommer ju liksom i första hand.
Rocketeer skrev:Hehe. Vi har gratis kaffe på jobbet, så det var nog i nån annan kassa det hamnade. Men tjänster och gentjänster kommer man långt på. Lägger in två bilder till efter som det verkar finnas intresse för det. I morgon är frun i huset ledig så då blir det mer jobbat. Det är svårt att få tid över med två barn som är hemma...dom kommer ju liksom i första hand.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du får gärna förtydliga den frågan. Jag är absolut ingen expert i ämnet, den enda erfarenheten jag har av raketaren är demonteringen. Och jag har inte ändrat på nå´t. Så om det är något som är konstigt/fel, så säg gärna till innan det hinner gå för långt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stopp, stopp. Montera stötdämparna först. Tror att svingens vinkel kan lura oss att staget är böjt. <!-- </EdIndex> --></div>