Mekarskrubb

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Mekarskrubb

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer några bilder från min enkla Mekarskrubb eller " Racingskjul"
:D
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Här väntar F 50 på nytt bakdrev, :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser trevligt ut, sån ordning vill jag oxå ha. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan bara hålla med...sådan ordning och reda skulle ja oxå vilja ha... 8)
snyggt Alf-Johan.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lorden: tack , men jag har inte så mycket att hålla reda på för tillfället, så det är ganska lätt städa i bland, förresten Lorden ditt gröna monster, när får man se den igen :?: :shock:
Tack raketaren :!: :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var gott om plats därinne. snyggt alf-johan <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Mathias

Inlägg av Mathias »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser fint ut :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack Pojkar, Kul att höra sånt :D <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fin skrubb men har du värme där ? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trevligt tillhåll! :D Kul att få titta in hos dina moppar. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Conrad, Ja jag har värme när jag behöver, så pass att jag är där på vintern också, Inte T-shirt men Jacka :D <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Imponerande ordning och reda! Kräver en del disciplin att hålla så snyggt.

Har själv 85 uppvärmda kvm att leka på men eftersom garaget även används som snickarverkstad och målarbod blir det snabbt rörigt.

Har börjat kika på ett alternativ för snickeriverksamheten, kanske bygger om ett utrymme i lagårn. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När man har så här liten plats, så måste man kanske hålla bättre ordning, Och jag har ju bara den här platsen för mina två moppar, ibland tre, det är vad som får plats,när något skall mekas så tar det ju oskså sin plats. 85 kvm är ju rena havet, men har man en ladugård också då är lyckan fullständig, slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:När man har så här liten plats, så måste man kanske hålla bättre ordning, Och jag har ju bara den här platsen för mina två moppar, ibland tre, det är vad som får plats,när något skall mekas så tar det ju oskså sin plats. 85 kvm är ju rena havet, men har man en ladugård också då är lyckan fullständig, slider_victory.gif
Jo det är sant, liten yta kräver hög ordning. Jo, jag har både stort garage och en ladugård, men den får jag dela med frugans hästar och relaterade prylar :D <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Garage 7x7 meter och ca 100 kvadrat uthus och ändå kiver man i prylarna :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar