<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan bara hålla med...sådan ordning och reda skulle ja oxå vilja ha...
snyggt Alf-Johan.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lorden: tack , men jag har inte så mycket att hålla reda på för tillfället, så det är ganska lätt städa i bland, förresten Lorden ditt gröna monster, när får man se den igen
Tack raketaren <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Conrad, Ja jag har värme när jag behöver, så pass att jag är där på vintern också, Inte T-shirt men Jacka <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När man har så här liten plats, så måste man kanske hålla bättre ordning, Och jag har ju bara den här platsen för mina två moppar, ibland tre, det är vad som får plats,när något skall mekas så tar det ju oskså sin plats. 85 kvm är ju rena havet, men har man en ladugård också då är lyckan fullständig, <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev:När man har så här liten plats, så måste man kanske hålla bättre ordning, Och jag har ju bara den här platsen för mina två moppar, ibland tre, det är vad som får plats,när något skall mekas så tar det ju oskså sin plats. 85 kvm är ju rena havet, men har man en ladugård också då är lyckan fullständig,
Jo det är sant, liten yta kräver hög ordning. Jo, jag har både stort garage och en ladugård, men den får jag dela med frugans hästar och relaterade prylar <!-- </EdIndex> --></div>