mopedmotor av märket ZM

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Amazon_jerka

mopedmotor av märket ZM

Inlägg av Amazon_jerka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Någon som vet fakta om sån här motor :?: :?:
Den ligger med på Tradera.
Antal växlar mm <!-- </EdIndex> --></div>
Esso

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Usch, Polskt skräp! satt på Romet/Komar å sånt. <!-- </EdIndex> --></div>
Amazon_jerka

Inlägg av Amazon_jerka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Esso skrev:Usch, Polskt skräp! satt på Romet/Komar å sånt.
Är dom verkligen så dåliga? <!-- </EdIndex> --></div>
Esso

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Behöver du en moppemotor köp nått som det fins reservdelar till. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
skootran
Kontakt:

romet komar

Inlägg av skootran »

Esso skrev:Behöver du en moppemotor köp nått som det fins reservdelar till.
Vet att detta inlägg är gammalt men kunde inte motstå. Själv har jag en Pro Romet Komar (Komar som föresten är mygga på Polska) det är en liten minibike med 9tums hjul (gör ca 40), kick och tvåväxlad fot. Eftersom frugan är från Polen så är det inte så svårt att komma över delar till den. Men det är ju klart, den ska inte jämföras med min 2000s-61a. men är ändå kul att äga en Polsk moppe 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
skootran
Kontakt:

Re: romet komar

Inlägg av skootran »

skootran skrev:
Esso skrev:Behöver du en moppemotor köp nått som det fins reservdelar till.
Vet att detta inlägg är gammalt men kunde inte motstå. Själv har jag en Pro Romet Komar (Komar som föresten är mygga på Polska) det är en liten minibike med 9tums hjul (gör ca 40), kick och tvåväxlad fot. Eftersom frugan är från Polen så är det inte så svårt att komma över delar till den. Men det är ju klart, den ska inte jämföras med min 2000s-61a. men är ändå kul att äga en Polsk moppe 8)
Frun har föresten en Monarscoot Senior under Renovering/customizering Motorn en saxonette med elstart/back. Skärmar/kåpa Ferrariröda, resten Vovo vit samt pinstriping, pepita sadel, ford 39 bakljus :) Fast detta inlägg skulle nog legat bland projekt :? i vilket fall som helst,. Bilder kommer under projekt ASAP:D <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fan, jag vart ju nästan glad att Esso va tillbaka, tills jag började titta på datumen :( <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

tompa Skrivet: Mån Jun 13, 2011 11:16:21 Rubrik:

--------------------------------------------------------------------------------

Fan, jag vart ju nästan glad att Esso va tillbaka, tills jag började titta på datumen
Ja, han har varit borta länge nu. Skulle va kul å se hur det gick för motorn han köpte av mig... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

tompa skrev:Fan, jag vart ju nästan glad att Esso va tillbaka, tills jag började titta på datumen :(
samma här :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar