Främre skärmbreddare med stänklappar till VW Golf/Jetta ca 1988 GTI. Din bil går fortare med dylika monterade.
Rattar, 1 golf mk1, 1 golf mk2. Svänger som de ska, gratis om du hämtar!
En klase extraljus med hållare att skrufva fast bakom nummerplåten, som reservdelar kanske? Gratis om du hämtar!
Sachs blockhalvor med mystiskt vitt pulver på, kan vara kokain eller nåt annat prestandahöjande medel. Gratis om du hämtar.
Ett stycke HMW motor, denna vill jag dock ha betalt för och då snackar vi tresiffriga belopp

En trevlig tank till custombygget, för dig som söker det där lilla extra

Lite fläktkåpor till Puch med extra mycket smuts på, ingår gör även en tändplatta av fin gammal modell och en särdeles potent lamellkorg till Puch.
Är du samlare av rang och saknar en stor mängd blockhalvor etc till Puch o Suzuki går det bra att höra av sig. Dylika varor har jag också, till extra förmånliga priser just nu, bara för DIG!
En snitsig liten reglageanordning av modellen pinngas finns också. Magura heter den visst och är lite stukad men tycks funka ändå.
Förutom alla dessa fina grejer så har jag vad jag tror är en växelväljare komplett med vajer till någon 3-stegad automatlåda. Den är förmodligen ny och kommer från min svärfar. Möjligt att den passar MB automatlådor då en tidigare ägare har jobbat på Hägglunds som bandvagnsingenjör och dessa amfibiska fordon har ju som bekant automatlåda från Mercedes Benz.
Hör av er om något är av intresse. Det är billigt och jag byter gärna mot nåt skoj. Kommer du och hämtar så är det i vissa fall gratis.