jerry666 skrev:wow gillar mustangen. riktigt ball, en sån får det bli nästa gång
mycket potential i dina fynd, bara att grattulera
Tackar! Nåt av fynden ska dock bort, har gott om objekt sedan tidigare. Tror faktiskt det får bli gulddakotan som får gå. De är så konstiga de där med ram av plåt
Mussen har ju Zündappmotor vilket jag gillar och ett rätt roligt crosstuk börjar så smått ta form i mitt huvud, lite längre dämpare bak och en tunnare framskärm, svarta fälgar, 3-tums bakdäck osv.... <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev:Pälle den mussen ska bli kul att se
Ja, vi får väl se vad orken och tiden räcker till. Egentligen bör det vara ett snabbt projekt, inte så mycket att lacka faktiskt Hjulen kommer att kräva en del tid, rostiga fälgbanor och dåliga lager.
Har även en vision om nåt roadracingstuk med luftscoop på bromstrummorna och überlågt styre, smala däck osv...
Jaja, vi får väl se. Har ju två Zündapprenoveringar igång som borde slutföras. Kan hända att jag säljer mussen i nåt svagt ögonblick.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja nu är ju pärlan såld.. en kille i domsjö köpte den av mig..så nu äger man ju endast en bil igen.. funderat nåt på dacken eller? <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:Ja nu är ju pärlan såld.. en kille i domsjö köpte den av mig..så nu äger man ju endast en bil igen.. funderat nåt på dacken eller?
Grattis! Hoppas du fick bra betalt.
Njae, inte haft tid att göra nåt åt den. Tänkte annonsera ut den framöver. Du kan väl ta dig en titt på den och se om den är intressant. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jodå jag fick ju det jag begärde för bilen..behöll vinterdäcken bara..dessa säljer jag till hösten ska ju gå hyfsat med tanke på att de är nästan nya så du sätter ut dacken till högstbjudande då förstås tja då är det väl lite svårt att hänga med om det blir auktion på den får hoppas det dyker upp flera då så småningom.. skulle ju ha varit och tittat på den..men åldern har tagit minnet av mig kommer ju inte ihåg var det var du bodde nu igen... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...