Drev till 2000s

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
Skilling

Drev till 2000s

Inlägg av Skilling »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Letar efter ett nytt bakdrev till min 2000s 63: ska väl vara 28 kugg om jag inte minns fel ? Är det nån här som vet var man kan hitta sådana ? <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp 28kugg och vänstergängatt det dyker upp på tradera auktion ibland övrigt så är det marknader du får leta på. <!-- </EdIndex> --></div>
Skilling

Inlägg av Skilling »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vänstergängat ? du menar nog dom äldre 2000 mitt sitter med M6 skruv. Har för mig att det kallas för "fullnav" det är den nyare typen jag söker såg att det satt samma på min Monarscoot. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det LELEU nav ? 5 bultat ? <!-- </EdIndex> --></div>
Skilling

Inlägg av Skilling »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej det är nog varken Lelu ellet Grimeca tror att det är MCB:s eget. Lika dant nav sitter både på min Monarscoot Raket och min 2000. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det Nymans nav, alltså inget Grimeca eller Leleu. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar