Gått ut 9an :D

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
billykid skrev:Gratis..... oregonian_congratulations.gif
Tack :lol:
Conrad Engström skrev:Fortsätt plugga!!!!!
Lär nog bli så :P
Raketaren skrev:gratulerar till friheten PipaZ... oregonian_congratulations.gif kan hålla med Affe nu börjar livet... :wink:
Tackar! :)
pangerva skrev:
PipaZ skrev:
alf-johan skrev:Grattis nu börjar livet mistick_yes.gif
Tackar :D
Pop skrev:det betyder att du inte längre är bunden att gå i skolan av lag! bara ut och arbeta direkt
Haha, ska sommarjobba. Men vem vet, kanske hoppar av gymnasiet om ja "råkar" införskaffa mig ett arbete :roll:

knilsknilsson skrev:Grattis!!! :D oregonian_congratulations.gif

TACK! :DDDD

Det är ingen merit att skippa gymnasiet!

Men grattis i alla fall :D
De e ju sant men :P
Tack :)
Roos skrev:Grattis! :)

Någon aning om vart det bär av efter sommarn?
Tackar :)

Lantbruk nere på Bollerup, har dock bara blivit preliminärtintagen men :P <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis! å håller med de andra här STAY IN SCHOOL! gymnasiet är en rolig tid, då har man ju fått välja själv va man vill inrikta sig på! <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

Amstaff_Loco skrev:Grattis! å håller med de andra här STAY IN SCHOOL! gymnasiet är en rolig tid, då har man ju fått välja själv va man vill inrikta sig på!
Tack! :)
Snat <!-- </EdIndex> --></div>
Jimmy Lillsund

! Grattis !

Inlägg av Jimmy Lillsund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis PipaZ ! nu börjar livet 8) (men jag håller med Conrad, Fortsätt plugga!!!!!) du har bara gymnasiet kvar biggrin
Har själv gåt ut första året på Edströmska gymnasiet nu ! mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

alf-johan skrev:Grattis nu börjar livet mistick_yes.gif
Ja, ialla fall en ny fas i livet.. LIVET börjar när ungarna har flyttat och klarar sej själva.Det riktiga livet alltså... slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
vihan

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan börja med att säga Grattis till att du tagit dig förbi den tråkigaste delen i skolan!

Nu börjar den riktiga skolan, med plugg, kunskapsinhämtning etc..

Hur många poäng fick du?

Examen får man då man "går ut" universitetet inte nionde klass.

Grattis PipaZ ! nu börjar livet (men jag håller med Conrad, Fortsätt plugga!!!!!) du har bara gymnasiet kvar
Har själv gåt ut första året på Edströmska gymnasiet nu !

huh? En stor del studerar vidare på universitet efter gymnasiet och tar en EXAMEN. <!-- </EdIndex> --></div>
Pollux

Inlägg av Pollux »

Pop skrev:det betyder att du inte längre är bunden att gå i skolan av lag! bara ut och arbeta direkt
Jag blev riktigt förbannad när jag läste detta. Hur fasiken är du funtad som uppmuntrar trådskaparen till att jobba istället för att genomgå en gymnasieutbildning? Du vet lika väl som jag att en person som saknar gymnasiekompetens är i princip inget värd i dagens samhälle - ja, tyvärr är det den bistra verkligheten.

Din avatar säger allt - jag föreställer mig att du är av den typen som "ser ner" på de som inte är av den arbetarklass som samhället bestod av förr (tror även du är typen som mobbar och skriker "svartfot" åt en person som inte är med i facket på din arbetsplats). Idag har alla möjlighet att förkovra sig och välja inriktning efter egna förutsättningar, vilja och ambition - varför då inte ta chansen att förverkliga sina drömmar?

Ursäkta alla ni andra och ett stort grattis till trådskaparen! <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack tack, just nu sitter ja 25 mil hemifrån i en liten håla vid namn Rolfstorp ca 17km ifrån Varberg och 17km ifrån Ullared, där jag även har sommarjobb i 7 veckor.
Jag hade 190poäng = 6vg, resten g
nöjd då ja inte pluggat hemma....

Fick veta i förrgår att jag även kom in på Gymnasiet jag sökte :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->PipaZ GRATTIS, hoppas det finns några snygga brudar där :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

alf-johan skrev:PipaZ GRATTIS, hoppas det finns några snygga brudar där :wink:
Lantbruksgymnasie.
Jag ska gå Maskin/växtlighet eller vad det heter, men största inriktningen på den skolan är HÄST :oops: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
ecco

Inlägg av ecco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om inriktningen är Häst så borde det betyda många tjejer.
Om det sedan är tjejer man gärna tittar på visar sej när du börjar.
Bara hoppas på det bästa... <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilken inriktning det är har inte så stor betydelse. Det viktiga är att man har disiplinen att plugga. Passa tiden och vara där alla dagar.
Jag har varit arbetsgivare i 25 år och för mig har det varit viktigt att personen i fråga har kommit alla dagar och på rätt tid.(tror det gäller alla företagare) pålitlighet!
Sedan en till sak, det fins alltid något att sätta händerna på. Alltså alldrig stå och titta.
Det visar att gnistan och intresset fins i killen eller tjejjen. Sedan hindrar det inte att man tar en 10,02 fika. Jag menar att man tar en liten paus. Jag kalar det för rökpaus, fast jag inte röker.
Blindskita det syns, alltså gå på toa för att man är trött.
Sjukdom och annan legitim frånvaro är okej.
Sedan ser olika arbetsgivare olika på saker och ting. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis Pipaz, både till examen och att du kommit in på gymnasieutbildningen du önskat.
Jag vet inte hur det ser ut där nere, men här har vara och varannan markägare travhästar, tävlingshästar eller sällskapshästar så det kan nog gynna dig om du har lite hästkunskap i bakfickan när du går ut. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sedan är det väl inte bara hästar på en hästgård. Borde vara ett omväxlande jobb i framtiden.
Fast jag brukar tänka. Fins det jobb vid dåliga tider. <!-- </EdIndex> --></div>
vihan

Inlägg av vihan »

vihan skrev:Kan börja med att säga Grattis till att du tagit dig förbi den tråkigaste delen i skolan!

Nu börjar den riktiga skolan, med plugg, kunskapsinhämtning etc..

Hur många poäng fick du?

Examen får man då man "går ut" universitetet inte nionde klass.

Grattis PipaZ ! nu börjar livet (men jag håller med Conrad, Fortsätt plugga!!!!!) du har bara gymnasiet kvar
Har själv gåt ut första året på Edströmska gymnasiet nu !

huh? En stor del studerar vidare på universitet efter gymnasiet och tar en EXAMEN.
Grattis Pipaz, både till examen[/i] och att du kommit in på gymnasieutbildningen du önskat.
Jag vet inte hur det ser ut där nere, men här har vara och varannan markägare travhästar, tävlingshästar eller sällskapshästar så det kan nog gynna dig om du har lite hästkunskap i bakfickan när du går ut.

Skojar ni med mig??!!!
<!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar