Även dom jag har,eller rättare sagt hade. Sålda till Amarace o Ponras!Raketsport skrev:Stadium gjorde skärmar som passar alla hjälmar eftersom de yttersta tryckknapparna är justerbara i sidled.
( fabrikat centurion) <!-- </EdIndex> --></div>
Ja nog måste man ha en Ilo, det är ju världens bästa motorilogurra skrev:Ja en sån har alla liggandespangerva skrev:Bara en med JLO som saknas nuHasse skrev: Är jag accepterad nu på detta kräschänt-forum?![]()
För det ska väl alla ha eller...
hmmm en intressant pryl Hasse säg till om du vill sälja den..intresse finns i skrike...Hasse skrev:Bytte bort lite ved på rot mot denna suspekta varelse. Står 1159 på den.
Kan inte ett skit om detta märke men det verkar ska va en 2 vxl hand av märket sax som ska sitta där.
Jaja, får väl se om jag ids leta reda på en tank och en lampa fram så småningom.
Är jag accepterad nu på detta kräschänt-forum?
Och så här vackert blidde det med Levves visir!ponras skrev:Hämtade nyss den här som jag köpt på Blocket. NOS Max hjälm Från 1978.
Sitter som en smäck på skann
Jag har ju bara blå moppar så en blå hjälm är ju nästan ett måste
Om någon sitter på en skärm till en sån här så hör gärna av dig...
Huvudsaken är att du själv är nöjd och det tycks du vara men mer pengar är nog svårare att få ut för den för den som säljer. Jag tror du betalat ett hyggligt pris som marknaden bestämt. Jag hade nog också köpt den, i alla fall efter en stunds funderande.... <!-- </EdIndex> --></div>knilsknilsson skrev:Jag gav 250 kr, för dyrt??
56:an skrev:Huvudsaken är att du själv är nöjd och det tycks du vara men mer pengar är nog svårare att få ut för den för den som säljer. Jag tror du betalat ett hyggligt pris som marknaden bestämt. Jag hade nog också köpt den, i alla fall efter en stunds funderande....knilsknilsson skrev:Jag gav 250 kr, för dyrt??