<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inget minne av jag sett en sådan här typ av Novolette utan framfjädring. Är den ovanlig eller?? Ser också ut som den har 26" hjul?
Mopeden är i väldigt fint skick tycker jag och det rycker lite men det får nog vara för min del i alla fall.... och den hittar säkert sin köpare ändå. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har bara sett några -54med med den gaffeln men jag vet att den var standard och vebbgafeln fans ochså ,dom flesta valde nog den fjädrande .26 tum var standard -54. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vem köpte den billiga Standard Telstar som var ute på blocket för 1000kr? Den var ute för ca 2 dagar sedan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi uppfattade inte annonsen som ett skämt. Såldes samma annons som en Suzuki K50 1000kr st. Säljaren var helt enkelt inte kunnig. Standarden försvann snabbt från annonsen och endast Sukan var kvar. Såldes i Mellansverige. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Vi uppfattade inte annonsen som ett skämt. Såldes samma annons som en Suzuki K50 1000kr st. Säljaren var helt enkelt inte kunnig. Standarden försvann snabbt från annonsen och endast Sukan var kvar. Såldes i Mellansverige.
finns annonsen med k50in kvar <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Vi uppfattade inte annonsen som ett skämt. Såldes samma annons som en Suzuki K50 1000kr st. Säljaren var helt enkelt inte kunnig. Standarden försvann snabbt från annonsen och endast Sukan var kvar. Såldes i Mellansverige.
finns annonsen med k50in kvar
Jag har kollat på blocket och den verkar vara borta. Den var röd och stod inomhus på bilden. <!-- </EdIndex> --></div>
finns annonsen med k50in kvar
Jag har kollat på blocket och den verkar vara borta. Den var röd och stod inomhus på bilden.
ok. synd. fast kanske bäst så. räcker med 6 st <!-- </EdIndex> --></div>