Gulddakota bytes mot Skoterette - intressekoll

Pälle

Gulddakota bytes mot Skoterette - intressekoll

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag drabbats igen... Skoterettefeber, den brukar komma ungefär var tionde månad. :lol:

Min första moped någonsin var just en Skoterette, en vit fin tantkörd tidig modell med padda och inga extra gälar. Har försökt spåra denna men spåren tog slut i Enköping... :cry:

Längtan efter en krånglig, trött värmealstrande liten Scooter är nu mycket stark.

Alltså vill jag nu undersöka om det finns någon därute som har lust att byta sin Skoterette mot min GuldDakota. Allt är av intresse och mellanskillnader, i form av pengar eller delar, åt bägge håll kan diskuteras.

Verkar det intressant så är det bara att höra av sig så utbyter vi bilder och telefonnummer. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->synd man inte hade en scoterett då :( <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:synd man inte hade en scoterett då :(
:D Du får väl skaffa en då, du verkar ju hitta mopeder både här och där. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det komm ju från rätt man :headbang: evildevil verkar ju som det finns flera som har tur att hitta kul objekt :meangreen: <!-- </EdIndex> --></div>
vodka

Inlägg av vodka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om du haft nått roligare än en uch skulle jag byta är intresserad av en monarskoot med kick och fotplatta. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
vodka skrev:Om du haft nått roligare än en uch skulle jag byta är intresserad av en monarskoot med kick och fotplatta.
Mustang Cobra/Anaconda - är det roligare? Har en sån också. <!-- </EdIndex> --></div>
vodka

Inlägg av vodka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är en läcker modell men är ute efter en monarskoot med kick. Kan tänka mig skiljas för en stor summa pengar <!-- </EdIndex> --></div>
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej jag har en skoterette men den behöver lite mek jag har startat och kört den i vintras och den funkar men den behöver lack nya vajrar mm.
Jag skulle kunna byta den mot en funderande moppe.Eftersom jag redan har för många rep objekt. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Anton, du har PM. <!-- </EdIndex> --></div>
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bild
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sådärja. Mustang bortbytt mot Skoterett. Kan dock tänka mig att byta dakotan mot en Skoterett som är lite finare än min nuvarande. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är Dakotan såld. Hoppas ni får det kul tillsammans Roger. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vi lär nog få en kul vinter ihop dakken och jag :wink:
och ta inte ihjäl dig med 2000 projektet Pälle 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä inte torde jag slita ut mig, den är ju så gott som komplett, ett nytt tändstift och en rejäl tvätt är nog vad som behövs...eller..nä, så var det ju inte :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->känns ju gott att ha lite pyssel den kalla årstiden oxå 8) hoppas kunna visa upp en fräch dakke till våren... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar