Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->två bilder på grillen
Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var ute å piska EKF:arn lite ikväll, fy fan va kul.. :headbang: , sen lite bira slider_cheers.gif & vin & surr, hos Ilo-krizter å Gun... :thumb: (semester för tusan...)

Bild
ibland är det ett h..vete att öppna vinare, 1,5 liters.. :wink:
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara jag som gillar när de dunkar å skakar i väggarna hemma/plåten på en bil?
8) 8)

Ensam hemma nu så volymen står nästan på max :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Naeri

Inlägg av Naeri »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ilogurra skrev:Bara jag som gillar när de dunkar å skakar i väggarna hemma/plåten på en bil?
8) 8)

Ensam hemma nu så volymen står nästan på max :twisted:

Samma här! Här pumpar stereon house från tidigt 2000tal, faithless, chem bros, och prodigy (normalt blir det bara rock o metal)
ackompanjerat av en öl och ett järn Jack Daniel's :twisted:
Snart på sommarinvigning på en av Visbys största krogar <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kompisen provar nya FMX hoppet på KMX banan i Karlstad :)

Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Häftigt! Såg idag att vi missat junior SM som gått i trakterna :? Typiskt.

Fördelen med att bo i glesbygden är: Jag kan klippa gräset mitt i natten, så nu ska jag gå ut en stund. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Raketsport skrev:Fördelen med att bo i glesbygden är: Jag kan klippa gräset mitt i natten, så nu ska jag gå ut en stund.
Och inte behöver man bry sej hur(eller om) man är klädd... <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja ha då får man åka vidare från vårdcentralen till Uddevalla för att "borra" ur en liten bit svensk kulturhistoria ur ögat då... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

Amstaff_Loco skrev:Ja ha då får man åka vidare från vårdcentralen till Uddevalla för att "borra" ur en liten bit svensk kulturhistoria ur ögat då... :wink:
vad har du meckat med nu då?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte roligt med moppedelar i ögonen. Järn går ann, men metall är farligt.
Jobbarkompisen sa "löningen är så liten att man kan ha den i ögat." <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja ögat blev bra även denna gång :shock: de börjar bli dax att sluta slarva med personskydd när man använder vinkelslipen... läkaren blev bra schockad när han visa mig flisen och jag sa: du slänger inte den nu va?.. den biten har suttit på en gammal moped å jag vet precis vart den skall sitta :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min bistra erfarenhet är att slipspån letar sig in i ögat även om man använder skyddsglasögon. Tyvärr är det så när man blir äldre att synen bli sämre så man håller huvudet närmare för att se. Vinkelslip för mig är ett nödvändigt ont men jag använder alltid skyddsglasögon och det ska vara av den typen som är någorlunda tätslutande och med ett resårband om nacken.

Tyvärr är det så att många yngre slarvar med skyddsglasögon. Jag vet inte riktigt varför det är så men det är inte bra.

Har du kollat Carl76 aluminiumskärm under säljes förresten? <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja jag e jäkligt slarvig av mig å där med mycket olycksdrabbad, saken hör till den då jag jobbade hos lokala svetsaren för x-antal årsedan så åkte jag å borra 6 ggr, 5 av dessa så hade jag "riktiga" skyddsglasögon på mig, bitarna liksom stutsade på allt möjligt å sedan rakt in i ögat så klart. arbetskamraterna skratta alltid å sa: sluta vara så jäkla nyfiken av dig :wink:

Jag hittade inte den annonsen... måtte ha blit blind ändå. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

Amstaff_Loco skrev:Jag hittade inte den annonsen... måtte ha blit blind ändå. :lol:
Nä, det är jag som rörde ihop det istället :oops:

Kolla här:

http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=7197&highlight=&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vet någon var man kan få tag på en bromswire till Crescent Skoterett? <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Skriv svar