Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Öryd

Inlägg av Öryd »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sitter nu i bodø i norge o ær på væg ut o fiska i saltstrømmen,
http://sv.wikipedia.org/wiki/Saltstr%C3%B6mmen
kanonvæder o ljust hela natten (midnattssol) :D
Idag har man ætit val till middag.
Om nån dag så åker vi vidare till Lofoten dær vi blir nån vecka, Hoppas på att vi kan ta hurtigruten dit

Det ær helt okej :D Men långttråkigt att åka bil så långt, 137 mil till bodø

//Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->även jag har idag varit på lasarettet och borrat ur en stålflisa ur mit öga. själva ingreppet va smärtfritt men eftervärken e ingen höjdare! :( :( <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ni vet väl att man inte ska förvara mopeddelarna ögat? :shock:
Var noga med att använda skydd så ni inte förlorar synen en dag 8)
Hoppas det gått bra för er båda.

Har ikväll varit på Vännäs motormuseum, en förening som vi nyligen blivit medlemmar i. På torsdags kvällar hjälps vi åt med att fixa det som behövs göras. Inte för att vi var till så stor hjälp ikväll, för vi har inte koll på allt som behövs göras. Hade tänkt köra moppe dit, men precis när vi skulle åka så höll en häst på att smita från hagen. Sent omsider när hästen lugnat sig bestämde vi oss för bilen istället, moppe får det bli nästa torsdag. Det var i alla fall en riktigt trevlig kväll. :D <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Öryd skrev:Sitter nu i bodø i norge o ær på væg ut o fiska i saltstrømmen,
http://sv.wikipedia.org/wiki/Saltstr%C3%B6mmen
kanonvæder o ljust hela natten (midnattssol) :D
Idag har man ætit val till middag.
Om nån dag så åker vi vidare till Lofoten dær vi blir nån vecka, Hoppas på att vi kan ta hurtigruten dit

Det ær helt okej :D Men långttråkigt att åka bil så långt, 137 mil till bodø

//Mvh
8) Där har jag varit några gånger, fint fiske thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Själv har jag varit och fiskat i Älvdalen.

Gick sådär... Förlorade familjerekordet på Abborre till min fru! :?
(1,2kg och 47cm)

Fast det viktiga är inte rekord utan bara att komma ut i naturen
försöker jag övertyga henne om - hon håller inte med tillfullo.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Tobbe-38

Inlägg av Tobbe-38 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har man äntligen avklarat tre hårda(höm) veckor på kommun så nu är det bara pengarna man väntar in så man kan fixa klart Monarpeden

Sen kanske man hinner måla Boxern då man fått hem 3l BM röd mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lite lätt ledsen över att min über fina oiginal cylinder på puch maxin har gått åt helvete... bara gått strax under 400 mil totalt på 40 år.. men tur att man har en bakup liggande, synd att den är ful som fan... <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

Tobbe-38 skrev:Nu har man äntligen avklarat tre hårda(höm) veckor på kommun så nu är det bara pengarna man väntar in så man kan fixa klart Monarpeden

Sen kanske man hinner måla Boxern då man fått hem 3l BM röd mistick_yes.gif
så gött äre å ha den skiten klar 8) 8)

Men du stavade fel!
bööööxern! <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

NiklasHögberg skrev:även jag har idag varit på lasarettet och borrat ur en stålflisa ur mit öga. själva ingreppet va smärtfritt men eftervärken e ingen höjdare! :( :(
Eftervärken e inge kul! mitt j*vla öga bränner fortfarande.... men de kanske beror på han som satt på andra sidan stolen när jag va där, han va ju några år yngre än mig :shock: å då e man ju inte ens torr bakom öronen :lol: :wink:

ja ja ögat sitter ju kvar, å hoppas ditt känns bättre!! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag regnar och åskar det så mycket att smågåglarna sitter på den inglasade altanen. Till och med stuprören svämmar över.
Riktigt skönt faktisk, gräsmattan höll på att bli sönderbränd.
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Tobbe-38

Inlägg av Tobbe-38 »

ilogurra skrev:
Tobbe-38 skrev:Nu har man äntligen avklarat tre hårda(höm) veckor på kommun så nu är det bara pengarna man väntar in så man kan fixa klart Monarpeden

Sen kanske man hinner måla Boxern då man fått hem 3l BM röd mistick_yes.gif
så gött äre å ha den skiten klar 8) 8)

Men du stavade fel!
bööööxern!
F*n att det ska vara så noga :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fick precis reda på att jag kom in på högskolan i östersund... fordonsystemtekniker <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle åka å hälsa på kompisar (& bli uppdaterad på alla konserter dom varit på-Foo Fighters-The big 4-Slipknot..) som var i sommarstugan ute vid havet (hertsånger/varvet) tänkte what the fuck vi tar 1279:an :thumb:

Bild

Det var några bilister som lyfte på ögonbrynen då man höll samma marschfart som dom efter vägen... :nod: ,sen var det nära man gick i klinch med en strö ren som var ute & irra runt efter grusvägen.. :close_call:

synd man mådde lite pyton efter en sen kväll [cheers] då man skulle hem dan efter.. <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som sagt zappa, de saknas en "GILLA" knapp här :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Pop skrev:fick precis reda på att jag kom in på högskolan i östersund... fordonsystemtekniker
Grattis! Kommer du att välja den högskolan och i så fall när bär det av? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar