Vevaxel alt. hel ilo fp50-motor

järnet75
Kontakt:

Vevaxel alt. hel ilo fp50-motor

Inlägg av järnet75 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vevaxel alt. motor köpes. <!-- </EdIndex> --></div>
Oldie

Inlägg av Oldie »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ettansmopeder har, ring han <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en men har lovat den till braxmatte vet inte om han fortfarande vill ha den.... Har lovat skicka bilder men inte hunnit med det än. <!-- </EdIndex> --></div>
järnet75
Kontakt:

Inlägg av järnet75 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Oldie skrev:Ettansmopeder har, ring han

Skall så göra! <!-- </EdIndex> --></div>
järnet75
Kontakt:

Inlägg av järnet75 »

56:an skrev:Jag har en men har lovat den till braxmatte vet inte om han fortfarande vill ha den.... Har lovat skicka bilder men inte hunnit med det än.
Keep in touch, 56:an!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

järnet75 skrev:
56:an skrev:Jag har en men har lovat den till braxmatte vet inte om han fortfarande vill ha den.... Har lovat skicka bilder men inte hunnit med det än.
Keep in touch, 56:an!!!
Min Monarped-54 fungerar som den ska så jag kan vara utan.
Jag är mest ute efter att ha en komplett motor "på hyllan" den dagen min har gjort sitt
Jag har 2 extra motorer den ena har nog legat full i vatten så den är kass
den andra ser bättre ut men staken är glapp men jag ska försöka hitta nån liknande <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det verkar som braxmatte kan avstå motorn. För min del kan jag lika gärna skicka den till dej järnet75. Det är en lös motor utan förgasare, magnet, svänghjulskåpa, cylinder, faubervev och drev. Kolv finns däremot och ser bra ut. Vänster kåpa över kedjedrevet finns också. Likaså topplock (med pys).

Är 250 kronor OK? <!-- </EdIndex> --></div>
järnet75
Kontakt:

Inlägg av järnet75 »

56:an skrev:Det verkar som braxmatte kan avstå motorn. För min del kan jag lika gärna skicka den till dej järnet75. Det är en lös motor utan förgasare, magnet, svänghjulskåpa, cylinder, faubervev och drev. Kolv finns däremot och ser bra ut. Vänster kåpa över kedjedrevet finns också. Likaså topplock (med pys).

Är 250 kronor OK?
Oja då, blir helt kanon det! :D
PM:a mig ditt nr så ringer jag dig!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar