<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej undrar om nån av er har ElShema till 3vxl fläktkyld motor? Vad det är för färg på kabel till baklampa framlampa tuta osv Eller om ni kunde ta kort på eran kabelhärva Skulle vara jättesnällt mina delar kommer snart hem så jag kan köra med flakan Men man vill ju inte köra utan lampor om Pekka kommer (Det är inte jag som kör utan min bror) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://raketsport.com/sachs_50_3ls.htm Inget elshema Men jag tänkte är det samma elshema som på en compakt eller något? <!-- </EdIndex> --></div>
sachs skrev:svart = dödare
gul = +
grå = + bak lyse
grön = broms ljus
Ahh tack Men gul då? Blir det till framlyset?
Gul upp till omkopplaren på styret, den fördelas sedan därifrån till tut, hel och halvljus.
Så då går Grå O Grön:Direkt till baklyse. Svart: Rakt upp till dödare. Gul: Upp till omkopplare där den delas till hel, halv ljus och tuta? Om jag fattat rätt <!-- </EdIndex> --></div>
sachs skrev:svart = dödare
gul = +
grå = + bak lyse
grön = broms ljus
Ahh tack Men gul då? Blir det till framlyset?
Gul upp till omkopplaren på styret, den fördelas sedan därifrån till tut, hel och halvljus.
Så då går Grå O Grön:Direkt till baklyse. Svart: Rakt upp till dödare. Gul: Upp till omkopplare där den delas till hel, halv ljus och tuta? Om jag fattat rätt
grön ska du troligen inte använda för flakan har inte broms ljus <!-- </EdIndex> --></div>