Öland
-
Öland
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns det något moppe relaterat här på ön?
Mest soldagar i Sverige??????????????? <!-- </EdIndex> --></div>
Mest soldagar i Sverige??????????????? <!-- </EdIndex> --></div>
-
Re: Öland
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nja, något som har särskilt med mopeder att göra vette tusan om dom har. Åk över bron och in till Kalmar på lördag däremot då är det veteranmarknad i Folkets Park. <!-- </EdIndex> --></div>stockis-70 skrev:Finns det något moppe relaterat här på ön?
Mest soldagar i Sverige???????????????
Har inte vettet att sluta med moppar.
-
-
Själv kommer jag beroende på väder iklädd en blå tenniströjja, och om det behövs även en blå tjock tröjja med CMU på ryggen, och mopedofilerna skrivet på vänster arm, Texten är gul. Det lär ju dock finnas fler från klubben på plats så säkraste sättet att hitta mig är att leta efter den med längst hår och CMU tröjja.
<!-- </EdIndex> --></div>
Bra, då vet man hur man hittar digstockis-70 skrev:Tar på mig moppetröjan med Old Ox Moppe Riders på ryggen!

Själv kommer jag beroende på väder iklädd en blå tenniströjja, och om det behövs även en blå tjock tröjja med CMU på ryggen, och mopedofilerna skrivet på vänster arm, Texten är gul. Det lär ju dock finnas fler från klubben på plats så säkraste sättet att hitta mig är att leta efter den med längst hår och CMU tröjja.

Word! Visby FTW
56:an skrev:Det är nog bara i turistbroschyren.....stockis-70 skrev:Mest soldagar i Sverige???????????????
Word! Visby FTW

1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Uppe klockan 08,00 borstar tänderna och ska åka från Böda,bilen startar inte(ny servad V70)det visar sig att det är soppa torsk,bränslemätaren visar fel! med 10liter i tanken hävdar datorn att jag kommer 30 mil och nu med full tank 96mil! Bra grejer! <!-- </EdIndex> --></div>
Jag såg dig nog allt i lördags Melvin, gjorde du några fynd?
/Anders <!-- </EdIndex> --></div>
Du kan ju alltid göra ett besök på Störlinge Lantbruks & Motormuseum, dom ska enligt hemsidan ha en mindre knippe tvåhjulingar.. Har dock aldrig varit där själv trots att man bara bor ett par stenkast därifrån..stockis-70 skrev:Finns det något moppe relaterat här på ön?

/Anders <!-- </EdIndex> --></div>
-
Nej ont om det. En god kamrat plockade som en tok i alla lådor från Bernts bilel. Men själv kunde jag inte hitta något intressant. Kan ju förvisso bero på en plånbok som har hotat med självmord för den känner sig så tom och ensam. <!-- </EdIndex> --></div>Demmo skrev:Du kan ju alltid göra ett besök på Störlinge Lantbruks & Motormuseum, dom ska enligt hemsidan ha en mindre knippe tvåhjulingar.. Har dock aldrig varit där själv trots att man bara bor ett par stenkast därifrån..stockis-70 skrev:Finns det något moppe relaterat här på ön?
/Anders
Men dra i gång nåt vetja. Har själv starka planer på att ta med ett gäng kompisar ner och köra öland runt på 2eller3 dagar- Ni har ju grymt fina moppevägar på öland.Speciellt på östsidanstockis-70 skrev:Finns det något moppe relaterat här på ön?