<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, då så... svårt att hitta nått fint bakhjul, så jag tog ett djupt andetag och hämtade vinkelslipen kapade ekrarna och fick tillslut bara navet i handen, bort också med det sönder-rostade drevet och lagren..
något inuti navet skrammlade och levde fasen, så jag fick borra ett 10mm hål för att kunna skaka ut det som visade sig vara två bitar av avdragna skruvar + massa sand
Nu är navet blästrat och nygrundat, får helt enkelt lacka det i silver !
ska lackas i em. så får vi se hur det går att ekra upp det med ny fälg och ekrar sedan..
Sedan en grej till går det att sätta fast framskärmen med en oljefiltertång....
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du kan montera ihop filtertången igen. Jag har låtit tillverka en i rostfritt som jag satte dit då jag renovera min. Har fått tag i en NOS som pryder sin plats så den rostfria är till salu mycket snyggt gort.Har inte sett någon efterlysning för då hadde jag erbjudit dig den. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det förbaskade "Five parts" kedjeskyddet börjar nu bli kompl..
återstår den sista halvmånen i plåt.. fick dessa gummirör i brevlådan i går, men vilken gräslig färg
Vet någon hur dom såg ut som nya
Inte så mkt att komma med, men ett steg framåt i allafall
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom var ljusare till färgen , nåt i stil med det inte solen lyst på längst fram
Bakre Kedjeskydd la jag nu ett på säljessidan så du kan se med måttuppgifter