Massvis med mopeddelar över 40 nya bilder
grimecanav
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej.
jag vill gärna köpa navet, hur kontaktar jag dig? är det till en 3 eller 2 vxlad moped? (olika långa strutar på navsidan) vad vill du ha för det?
Tack för ditt snabba svar.
Jag bor i göteborg och kan komma och hämta det och betala kontant.
Mattias <!-- </EdIndex> --></div>
jag vill gärna köpa navet, hur kontaktar jag dig? är det till en 3 eller 2 vxlad moped? (olika långa strutar på navsidan) vad vill du ha för det?
Tack för ditt snabba svar.
Jag bor i göteborg och kan komma och hämta det och betala kontant.
Mattias <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Vill prova med ett par nya då den inte startar. <!-- </EdIndex> --></div>
Tvärslut + krokiga + filade + helt allmänt kassaBraxmatte skrev:Har du inga alls?Häggen skrev:Du har inga delar till ilo? Typ ett par bra brytarspetsar till en piano?
Brytare går väl alltid att "fila till"

Vill prova med ett par nya då den inte startar. <!-- </EdIndex> --></div>
Hej
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trasigt där lagerbanan skall sitta såsom att det går att använda eller kass? du skrev något om ett kromstockholmarobjekt, finns det bakhjul med? vad ska du ha för det? vart bor du är priset rätt kommer jag och hämtar det och du får pengar i näven, hör av dig.
themattias@yahoo.se <!-- </EdIndex> --></div>
themattias@yahoo.se <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Fidde 12:a <!-- </EdIndex> --></div>
Var det en bromssköld till ett bakhjul 105mm Grimeca komplett med bromsarm, så är jag intreserad av den. Jag saknar bromsarmen till min flakmoped.Leone skrev:Hittade navet, men det var trasigt där lagerbanan skall sitta. Hittade annars en nos baksöld till grimeca, något av intresse?
Fidde 12:a <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 2000
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!
Har Du möjligen ett baklykteglas till en Crescent 2000-56, dekaler på tank och bakparti, kromlister på skärm och bakparti?
Roland <!-- </EdIndex> --></div>
Har Du möjligen ett baklykteglas till en Crescent 2000-56, dekaler på tank och bakparti, kromlister på skärm och bakparti?
Roland <!-- </EdIndex> --></div>
-