Inför vårrallyt!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Lordhelmet

Inför vårrallyt!

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pust och stånk! Har äntligen fått ihop gummans Skoterett inför söndagens rally. Den var som en gammal BSA dvs den läckte inte olja, den pinkade revir. Nåja nu är saker täta som de ska men jädrar vilket bök det är att skruva såna mods-moppar, trångt och j-vligt! Men som man säger"Ju trängre desto bättre" :D .
Nya tofflor blev det oxå och nu är sidorna äntligen vita igen, vid monteringen lyckades jag "smussa ner" dom nåt alldeles förskräckligt.
Så helgens åkdon är fit for fight :D
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
turbozoo

Inlägg av turbozoo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jäklar vad fin den blev :) För mig sket det sig med vårrallyt :( blev erbjuden att jobba och arbetslös som man är så måste man ju ta allt man kan få men det kommer ju fler rallyn får man hoppas :) <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Måste bara säga att den var mkt fin , är den orginal eller nåt custom ? <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skoteretten är i ett bra bruksskick men tyvärr omlackad och med omklädd dyna. Ska göra om lackeringen och byta sadelklädsel så den blir fin. Enda pimpningen är väl de vita däcksidorna :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm skökan ser faktiskt *liten* ut bakom scoteretten... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säg min gode man , varför lacka om något så vackert? :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag håller nog med Alf-Johan. Den är väldigt nära original nyansen.... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tja, den är vit allright men jag tycker lacken känns lite "tjock", svårt att förklara men jag vill ha en slätare finish, blankheten är det däremot inget fel på. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu när du säger det så ser lacken "tjock" ut.
Men det är absolut ingen moppe ni behöver skämmas över. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar