<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pust och stånk! Har äntligen fått ihop gummans Skoterett inför söndagens rally. Den var som en gammal BSA dvs den läckte inte olja, den pinkade revir. Nåja nu är saker täta som de ska men jädrar vilket bök det är att skruva såna mods-moppar, trångt och j-vligt! Men som man säger"Ju trängre desto bättre" .
Nya tofflor blev det oxå och nu är sidorna äntligen vita igen, vid monteringen lyckades jag "smussa ner" dom nåt alldeles förskräckligt.
Så helgens åkdon är fit for fight <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jäklar vad fin den blev För mig sket det sig med vårrallyt blev erbjuden att jobba och arbetslös som man är så måste man ju ta allt man kan få men det kommer ju fler rallyn får man hoppas <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skoteretten är i ett bra bruksskick men tyvärr omlackad och med omklädd dyna. Ska göra om lackeringen och byta sadelklädsel så den blir fin. Enda pimpningen är väl de vita däcksidorna <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tja, den är vit allright men jag tycker lacken känns lite "tjock", svårt att förklara men jag vill ha en slätare finish, blankheten är det däremot inget fel på. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu när du säger det så ser lacken "tjock" ut.
Men det är absolut ingen moppe ni behöver skämmas över. <!-- </EdIndex> --></div>