vet inte om det är så populärt att lägga upp den här på ett MCB forum med annars får någon moderator flytta den till övriga fordon.
jag köpte den av en klasskamrat, han hade tänkt ha den som projektarbete i trean men det blev aldrig nått av de, den stod inne i en container på skolan med massa IKEA lådor fyllda med delar, jag frågade hur mycket han ville ha och han tyckte att den var värd 1500:- så jag slog helt enkelt till.
Jag körde hem alla grejer och började skruva ihop den. först fixade jag så att den gick att köra sen rasade ramlagrena och då köpte jag nya lager till hela motorn, en packningssats och bytte packboxarna. Jag la en beställning på jobbet och skickade efter en ny sadel, kromad framlykta, gaffelbälgar, massa gummipluppar till motorn, en dekalsats och lite annat skit. monterade dom nya delarna sen kom jag till tanken, och där står jag i ett vägskäl. Ska jag använda den nyare modellen av tank (den som jag har på bild) eller den gamla modellen...

(jag ursäktar för dåliga bilder, iphone...)
När jag fick hem den.

med lite nya delar.

Stor cylle och liten topp... cylindern ska bytas ut och motorbågarna ligger på sidan om.

Slängde på en annan ventilerad skiva, fick skära ut en spacer på 5mm.

cocpiten.

Det som är kvar att göras är att ekra upp nya hjul, lacka tank, smågrejer och ram, byta hjullager och fixa den andra tanken jag har samt byta ut alla gamla äckliga rostiga skruvar.
mvh. <!-- </EdIndex> --></div>