<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sitter nu på siviks camping utanför lysekil o ska ta en pilsner
om det finns någon som bor i närheten som kan guida oss runt lite så hör gärna av er på tel 0703395984
mvh jussi HillBilly <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har semestrat en hel del själv i dessa trakterna. Men i år är vi på Orust utanför Ellös. Är bara ett par mil söder om Lysekil.
Finns ju en hel del runt i krokarna att göra annars. Var det något speciellt du tänkte på?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tyvärr fick jag inte ta med moppen på semestern
tänkte bara kolla om det finns några sevärdheter här.
förrutom havetshus o nordens ark
mvh HillBilly den slöe <!-- </EdIndex> --></div>
HillBilly skrev:tyvärr fick jag inte ta med moppen på semestern
tänkte bara kolla om det finns några sevärdheter här.
förrutom havetshus o nordens ark
mvh HillBilly den slöe
Jo, dom har fint Systembolag <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har ju lite närmre hem (9mil) så jag åkte hem redan första dan och hämtade två moppar, en till mej och en till äldsta grabben. Fick inte med mej dom om jag skulle ha med familjen på samma gång.
Sedan ang sevärdheter så har du ju hällristningarna i Tanum. Röe gård GPS 58.415959 11.437334 som är en trevlig gård med gott fika och ett par butiker med hantverk och krimskrams. Sedan om ni tar färjan över Gullmarsfjorden så kan ni besöka Fiskebäckskil och Grundsund (Saltön). Om ni vill ha en lite mer avskild strand så finns det en liten om man kör upp mot preems raff men svänger av mot vänster ett par hundra meter innan sedan direkt vänster igen GPS 58.336349 11.406806 brukar inte vara så mycket folk där.