Du har ett PM..z28jimmyz28 skrev:vad vill du ha för den ?Raketaren skrev:jajamen Dakken finns kvar..z28jimmyz28 skrev:Är Dakotan kvar ?

Du har ett PM..z28jimmyz28 skrev:vad vill du ha för den ?Raketaren skrev:jajamen Dakken finns kvar..z28jimmyz28 skrev:Är Dakotan kvar ?
ja då var det ju klart Pälle..då har du lite pyssel på ytterligare en maskin...Pälle skrev:Du har PM Raketaren. Kunde inte vänta till ikväll
Fan då får jag skäll av dom som frågat mej hur man könner igen digtompa skrev:förresten så har jag en ny t-tröja som du aldrig sett förr, premiär på Mellsta som vanligt
Lugn braxen, jag får väl ta med en av mina berömda ocksåBraxmatte skrev:Fan då får jag skäll av dom som frågat mej hur man könner igen digtompa skrev:förresten så har jag en ny t-tröja som du aldrig sett förr, premiär på Mellsta som vanligt
Jag brukar säga att dom ska kolla efter din T-skirt ...
Du menar att du byter tröja iblandtompa skrev:Lugn braxen, jag får väl ta med en av mina berömda ocksåBraxmatte skrev:Fan då får jag skäll av dom som frågat mej hur man könner igen digtompa skrev:förresten så har jag en ny t-tröja som du aldrig sett förr, premiär på Mellsta som vanligt
Jag brukar säga att dom ska kolla efter din T-skirt ...
JappRaketaren skrev:ja då var det ju klart Pälle..då har du lite pyssel på ytterligare en maskin...Pälle skrev:Du har PM Raketaren. Kunde inte vänta till ikväll