tompa skrev:Den där äckliga lådan som luktade unket är såld, men en fykantig sylle med topp finns kvar, ska se om det går att fota skiten eller om kameran blundar för såna grejor
risk att kameran inte blir sig själv igen...

tompa skrev:Den där äckliga lådan som luktade unket är såld, men en fykantig sylle med topp finns kvar, ska se om det går att fota skiten eller om kameran blundar för såna grejor
Raketaren skrev:tompa skrev:Den där äckliga lådan som luktade unket är såld, men en fykantig sylle med topp finns kvar, ska se om det går att fota skiten eller om kameran blundar för såna grejor
risk att kameran inte blir sig själv igen...
Kolla in äcklet och se hur det ser ut. Är det härsket så är jag intresseradtompa skrev:Den där äckliga lådan som luktade unket är såld, men en fykantig sylle med topp finns kvar, ska se om det går att fota skiten eller om kameran blundar för såna grejor
Pälle du har PM.Pälle skrev:Kolla in äcklet och se hur det ser ut. Är det härsket så är jag intresseradtompa skrev:Den där äckliga lådan som luktade unket är såld, men en fykantig sylle med topp finns kvar, ska se om det går att fota skiten eller om kameran blundar för såna grejor
Mange; hur eländigt trasig är den? Bild?
Du har PM Mange! <!-- </EdIndex> --></div>Mange skrev:Pälle du har PM.Pälle skrev:Kolla in äcklet och se hur det ser ut. Är det härsket så är jag intresseradtompa skrev:Den där äckliga lådan som luktade unket är såld, men en fykantig sylle med topp finns kvar, ska se om det går att fota skiten eller om kameran blundar för såna grejor
Mange; hur eländigt trasig är den? Bild?
Mvh Mange
Ja jag väntar på bilder fortfarande såatte..... <!-- </EdIndex> --></div>svetsaren6 skrev:Pris?tompa skrev:Den där äckliga lådan som luktade unket är såld, men en fykantig sylle med topp finns kvar, ska se om det går att fota skiten eller om kameran blundar för såna grejor
men fanken Tompa det är ju ett bra tag till mellsta ännu...tompa skrev:Glömsk jag nej
Konstig diameter 45 mm
Laddat upp inför mellsta
Uploaded with ImageShack.us
söker du pakethållare har jag en, men vet ej om det är rättPälle skrev:Söker lite delar till Zündapp KS50 1968-1976. Och JA, jag vet att det finns nytillverkat men jag skulle vilja hitta delar med lite patina. Ska alltså vara bra skick men ej nytt.
Söker följande;
Fotpinnar med gummi - fixat
Centralstöd
Pakethållare för mellanlimpa - kan byta mot dito för kortlimpa
Gashandtag svart Magura (KS50 1976)
Cuppinistyre el liknande - ej aktuellt för stunden
Cylinder 1975-76 - fyrkantig med rundade hörn (original)
Topplock till cylinder ovan - har en på gång
Lyktsarg framlyse
Kåpskruv med lås
Kickkåpa med banankick 1962
Växelpedal för 9,5 mm växelaxel 1961-63
Styre passande Sport Combinette 1961-63
Plåtpakethållare, gärna sliten.
Sadel Sport Combinette 1961-1966 - kan byta mot kortlimpa KS50
Tror det är en sådan men jag fick tag i en häromveckan. Glömde uppdatera önskelistan men nu är det gjort. <!-- </EdIndex> --></div>Jimmy Lillsund skrev:söker du pakethållare har jag en, men vet ej om det är rättPälle skrev:Söker lite delar till Zündapp KS50 1968-1976. Och JA, jag vet att det finns nytillverkat men jag skulle vilja hitta delar med lite patina. Ska alltså vara bra skick men ej nytt.
Söker följande;
Fotpinnar med gummi - fixat
Centralstöd
Pakethållare för mellanlimpa - kan byta mot dito för kortlimpa
Gashandtag svart Magura (KS50 1976)
Cuppinistyre el liknande - ej aktuellt för stunden
Cylinder 1975-76 - fyrkantig med rundade hörn (original)
Topplock till cylinder ovan - har en på gång
Lyktsarg framlyse
Kåpskruv med lås
Kickkåpa med banankick 1962
Växelpedal för 9,5 mm växelaxel 1961-63
Styre passande Sport Combinette 1961-63
Plåtpakethållare, gärna sliten.
Sadel Sport Combinette 1961-1966 - kan byta mot kortlimpa KS50
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=5222&mforum=raketsport