<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej
Är det någon som vet någon hemsida där man kan köpa bromsbackar till en gammal svensk 50 tals mc .
mvh perra <!-- </EdIndex> --></div>
Bromsbackar
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
jag vet, men jag levde på "stenåldern" såg detta mångagånger hos min kompis Olle Gustafsson vid Norra Station, där han hade sin verkstadtompa skrev:Affe,m nitade gjorde man på stenåldern, när det va asbest och andra godsaker i banden, nu för tiden limmar man bromsbandenalf-johan skrev:Så gjorde man förr man nitade fast dom

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Va de vid shellmacken? vid sidan om fanns det en gammal verkstad <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:jag vet, men jag levde på "stenåldern" såg detta mångagånger hos min kompis Olle Gustafsson vid Norra Station, där han hade sin verkstadtompa skrev:Affe,m nitade gjorde man på stenåldern, när det va asbest och andra godsaker i banden, nu för tiden limmar man bromsbandenalf-johan skrev:Så gjorde man förr man nitade fast dom![]()
- alf-johan
- Forumsponsor
Nej den hade Roger, den här låg i gamla Lokstallarna, han flyttade sedan till gärdet färe Gamlis där låg en gammal lada. han är numera död Olle G. <!-- </EdIndex> --></div>tompa skrev:Va de vid shellmacken? vid sidan om fanns det en gammal verkstadalf-johan skrev:jag vet, men jag levde på "stenåldern" såg detta mångagånger hos min kompis Olle Gustafsson vid Norra Station, där han hade sin verkstadtompa skrev:Affe,m nitade gjorde man på stenåldern, när det va asbest och andra godsaker i banden, nu för tiden limmar man bromsbandenalf-johan skrev:Så gjorde man förr man nitade fast dom![]()
min avatarbild : är min gamla "SUKA"