<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om man inte törs för man tror att man inte kan så brukar det gå över efter några pilsner
En kompis hade en systemkamera som krånglade och han bad mig kolla om jag kunde laga den. Men den tordes jag inte skruva isär då.
Lite senare var jag där på fest och kameran kom på tal igen...
Det var en liten fjäder som hoppat bort men den låg lös inuti , bara att pilla tillbaks <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ruggigt liten "update" men jag fick till slut hem kedjeskyddet jag vann på TD, slipade å grundade i går kväll lackade silver i morse och klarlack nu i kväll , blankt som fasen, men mobilkameran får inga bra bilder
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Flyttade ned i hobbyrummet med projektet, det är lite lugnare där, alla delar passar till kedjeskyddet, och de mörkare gummirören går att våtslipa med 280papper så de blir ljusa som de var 1965
Nya gråa wirehöljen är på plats, likaså nya bromsbackar bak nu
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Löjligt och kanske inget att visa, men... en fredags kväll med lite vitt vin, ny friterade kyckling bitar och scampi samtidigt montera däck, drev och annat på 1175 fälgen, tillbakalutad i en skön altanstol