Marknader...
- zappafan
- Forumsponsor
Marknader...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var på veteranmarknad i Umeå i lördags (nolia) är det bara jag eller, tycker utbudet blivit mycke sämre sista åren, ska det va Tradera o.dyl som sabbat? iof är det ju trevligt å "surra" & träffa folk...
<!-- </EdIndex> --></div>

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror att folk är lite lata nu för tiden, handlar hellre på Tradyra än går på marknader, men jag är själv lite lat så jag förstår dom, jag går lite oftare på marknader sen jag började med mopeder, när jag skulle bygga ihop mi F50 då fick man sno hit och dit. <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi kunde tyvärr inte åka på marknaden. Hade själv funderat på att sälja, men kunde inte pga Moonshines rally söndagen efteråt.
Jag tycker den marknaden är lite ojämn från år till år. Ibland riktigt bra och ibland är det glest på säljare. Men jag tror du har rätt i att tradera har endel att göra med saken.
På Skellefteå marknaden brukar det däremot vara många säljare. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag tycker den marknaden är lite ojämn från år till år. Ibland riktigt bra och ibland är det glest på säljare. Men jag tror du har rätt i att tradera har endel att göra med saken.
På Skellefteå marknaden brukar det däremot vara många säljare. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson