<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Javisst, man tittar på Blocket eller Tradera "bara för kul" och vips har man köpt något... <!-- </EdIndex> --></div>
JanneHagnell skrev:Javisst, man tittar på Blocket eller Tradera "bara för kul" och vips har man köpt något...
Jo visst stämmer det man sitter och blänger på blocket och rätt va de e så har man handlat på sig något till garaget som man inte alls hade tänkt sig.
Så var det med Zephyren ett rent inpulsköp men nu står den hemma på infarten i alla fall <!-- </EdIndex> --></div>
JanneHagnell skrev:Javisst, man tittar på Blocket eller Tradera "bara för kul" och vips har man köpt något...
Jo visst stämmer det man sitter och blänger på blocket och rätt va de e så har man handlat på sig något till garaget som man inte alls hade tänkt sig.
Så var det med Zephyren ett rent inpulsköp men nu står den hemma på infarten i alla fall
Jodå, jag hängde på Blocket och då hörde granngrabben av sig och behövde köpa en bil. Så vips var surfandet seriöst! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såja nu har det hänt lite grejer men Forden.Avgassystemet och grenröret är svetsat nya däck är införskaffade och framför allt den går nu på ALLA cylindrar vilket den inte gjorde när jag köpte den .
Att den inte gick på alla burkar var faktiskt inget större problem som jag förs befarade utan det räckte med ett tändstifts byte och då passade jag på att kompritions prova den samtidigt vilket var helt ok bättre än förväntat.Så nu har jag börjat att polera bilen och det gav resultat vad tycks
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>