a-bombers nu i helgen ? 4-5 aug någon?
-
a-bombers nu i helgen ? 4-5 aug någon?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.a-bombers.com/?PageID=1 <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej !
Jag var å kika på körningen i dynamitbacken idag.
Hyggligt väder och hur mycket folk som helst,
det började tryta på parkeringsplatserna som vanligt så en del parkerade ju hur som helst:

Har lite bilder på div. tävlingsekipage också men det kommer någon annan dag när jag tankat ur kameran.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Jag var å kika på körningen i dynamitbacken idag.
Hyggligt väder och hur mycket folk som helst,
det började tryta på parkeringsplatserna som vanligt så en del parkerade ju hur som helst:

Har lite bilder på div. tävlingsekipage också men det kommer någon annan dag när jag tankat ur kameran.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
-
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hehe, ja, det var jobbigt o va där..... men back racet var skitskoj! <!-- </EdIndex> --></div>
Jasså! du bor i lilla edet....en mysig liten byP-plats.se skrev:Kom tyvärr inte dit i år men åkte förbi några gånger. Många var på väg redan i torsdags och på fredagen när jag åkte förbi var det bra med folk!
Tråkigt att inte hinna när det är på hemmaplan!

Hehe, ja, det var jobbigt o va där..... men back racet var skitskoj! <!-- </EdIndex> --></div>
-
Tyvärr brukar dom ladda lite dåligt i Dynamitbacken men det kanske var bättre i år!? <!-- </EdIndex> --></div>
HeHe... vänta till i morron då för då brukar de va jobbigt!Neifelheim skrev:Jasså! du bor i lilla edet....en mysig liten byP-plats.se skrev:Kom tyvärr inte dit i år men åkte förbi några gånger. Många var på väg redan i torsdags och på fredagen när jag åkte förbi var det bra med folk!
Hehe, ja, det var jobbigt o va där..... men back racet var skitskoj!

Tyvärr brukar dom ladda lite dåligt i Dynamitbacken men det kanske var bättre i år!? <!-- </EdIndex> --></div>
-
första året för mig, men många hängde ju över staketet, och en stock car med 500 häst skvätte grus på halva publiken, det va skoj! mycket fräna bilar och mycket ös!:) <!-- </EdIndex> --></div>P-plats.se skrev:HeHe... vänta till i morron då för då brukar de va jobbigt!Neifelheim skrev:Jasså! du bor i lilla edet....en mysig liten byP-plats.se skrev:Kom tyvärr inte dit i år men åkte förbi några gånger. Många var på väg redan i torsdags och på fredagen när jag åkte förbi var det bra med folk!
Hehe, ja, det var jobbigt o va där..... men back racet var skitskoj!
Tyvärr brukar dom ladda lite dåligt i Dynamitbacken men det kanske var bättre i år!?
-
- Kontakt: