Gashandtag
Gashandtag
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Startar ett nytt inlägg. Vilka gashandtag tycker ni funkar bäst om man har en något större förgasare. Jag kommer ihåg att det fanns något som heter snabbgashandtag någon som har erfarenhet eller åsikt om detta ämmne? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aha din spjuver jag visste väl att du var en såndäringa fart dåre. Jovist minns jag, undrar om dom finns att få tag på nu för tiden.dom borde väl kunna dra en 17mm eller så,om jag minns rätt satt vajern i nån slags rulle,skönt att inte behöva luta sig fram för att nå full gas. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sorry Nordpilen, nu kapade jag din andra tråd min egna gashandtagsfråga. Men nu skirver jag i den här också.
Det jag undrar är om man kan "trimma" ett gammalt glidnippel handtag, alltså få ett sånt gammalt handtag att dra åtminstone 17 mm i wiren?
Jag vill väldigt gärna ha kvar originalhandtaget på min stummis, men vill ju ha lite sprutt också.
Nån som provat och lyckats eller vet om jag bara kommer att förstöra mitt handtag? <!-- </EdIndex> --></div>
Det jag undrar är om man kan "trimma" ett gammalt glidnippel handtag, alltså få ett sånt gammalt handtag att dra åtminstone 17 mm i wiren?
Jag vill väldigt gärna ha kvar originalhandtaget på min stummis, men vill ju ha lite sprutt också.
Nån som provat och lyckats eller vet om jag bara kommer att förstöra mitt handtag? <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://twostroke.se/product.asp?product=8543&attrib=1
välj färg och utförande i rull listan i höger kant
kostar några lappar men ja va nöjd med de ja köpte till plastmoppen ja
hade för ett par år sen, sök på google så kommer de upp drösvis med
dessa typer av gashandtag av olika utsende och kvalité. <!-- </EdIndex> --></div>
välj färg och utförande i rull listan i höger kant
kostar några lappar men ja va nöjd med de ja köpte till plastmoppen ja
hade för ett par år sen, sök på google så kommer de upp drösvis med
dessa typer av gashandtag av olika utsende och kvalité. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ok har kollat runt lite och en mopedhandlare sa till mig att ett magura kines- tillverkat lätt kan dra 17mm ,men jag måste ju köpa grå handtag till, för dom svarta som satt på såg bedrövliga ut och kommer inte att se bra ut på min raketare. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Filade spåret ett par millimeter längre och nu drar den trotteln i topp utan problem. Ger definitivt effekt, hade inte möjlighet att testa toppfart idag, men på ettan o tvåan märktes skillnad, framhjulet tycktes bli väldigt lätt
<!-- </EdIndex> --></div>

1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt