Raketaren skrev:håller med HillBilly kämpa å leta Tompa självklart vill man se dina nya pucktröjor...
Raketarn, är det OK om jag dumpar en plastkasse med Tompas grejer vid infarten till ditt hus, ute vid E4? Typ i morgon bitti? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->visst är det ok..men tycker du ska köra upp den på gården eller ställ den på bron hos mig så ingen tar prylarna.. gissar ju att jag sover när du passerar.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:visst är det ok..men tycker du ska köra upp den på gården eller ställ den på bron hos mig så ingen tar prylarna.. gissar ju att jag sover när du passerar..
Vi får väl se hur sen jag är till jobbet <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Angående Compacten så har den gått utan problem (förutom lamellbyte) sedan 1968, så det var väl dags. Jag var på väg till museumet då den plötsligt började gå ojämnt i ca 10sekunder för att sedan dö. Gick inte att starta igen efter det. Den har tjänat oss väl så den har förtjänat en riktig motorrenovering i höst.
Det blir Champion eller 1238'an som får ta Compactens plats eftersom de har ungefär samma hjulbas dvs passar i mopedställningen
Tompa dina prylar packas med! <!-- </EdIndex> --></div>