Bokning Mellstaträffen 2011

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:
Raketaren skrev:visst är det ok..men tycker du ska köra upp den på gården eller ställ den på bron hos mig så ingen tar prylarna.. :) gissar ju att jag sover när du passerar.. :lol:
Vi får väl se hur sen jag är till jobbet :shock:
Fasiken, jag glömde! Åker du i morgon Raketarn? <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

Levve skrev:Det ser ut att bli skitväder i Borlänge till helgen ... Glöm inte regnställ :(
Nånting jag lärt mig under alla åren på Mellstaträffen är att inte lita ett dugg på väderprognosen!
Det har alltid varit fint väder på lördagen under rallyt och kortegen. Visst har det regnat nån gång på fredagen, så i år hoppas jag att vädergudarna är med oss åter igen! <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

Pälle skrev:
Pälle skrev:
Raketaren skrev:visst är det ok..men tycker du ska köra upp den på gården eller ställ den på bron hos mig så ingen tar prylarna.. :) gissar ju att jag sover när du passerar.. :lol:
Vi får väl se hur sen jag är till jobbet :shock:
Fasiken, jag glömde! Åker du i morgon Raketarn?
japp drar iväg söderut på torsdagmorgonen.. :D

såg ju att det inte fannsv nån påse här i morse.. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu drar jag till Mellsta! Vi ses där. <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

Peppe^ skrev:
Levve skrev:Det ser ut att bli skitväder i Borlänge till helgen ... Glöm inte regnställ :(
Nånting jag lärt mig under alla åren på Mellstaträffen är att inte lita ett dugg på väderprognosen!
Det har alltid varit fint väder på lördagen under rallyt och kortegen. Visst har det regnat nån gång på fredagen, så i år hoppas jag att vädergudarna är med oss åter igen!
såg ju det när jag kollade in yr.no..hoppas dom har fel.. :roll: men självklar är det medpackat regnställ..för säkerhets skull.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, det är väl det enda rätta. Tar man inte med regnkläder kan man ge sig fan på att det spöregnar <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Regnar det får man väl sitta under tak och dricka ölen... <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är Campingmoppen provkörd, bensin fanns kvar sen förra året, och startlappen/dekalen också :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har du Standarden med i år oxå Tompa .. :?: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hillbilly :!: Oordningen är återställd, pucktröjorna är återfunna (fruntimmer), Farinsocker, kaffebryggare och sprutgrädde är lastat.
även den nya tröjan är lastad, kommer att premiärvisas på Lördag :lol:

Jodå, raketarn måste ju ha en åkafortmoppe med också :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hyrbilen är hämtad och släpet är packat!
Bild

Avgång 07.00 i morgon. Första stopp blir hos Raketaren som ska nyttja den lediga moppeplatsen.
Bild

Stopp 2 Ullånger, för att hämta upp Hasse och Posch. Sedan bär det av i samlad trupp mot Söderhamn där vi viker av för ett besök på Norscand. Beräknar vara framme i Mellsta vid middagstid. Vi har då lovat att slå upp tältet iförd en riktigt 60-tals Crescentdress, men urfula byxor. Ni som vill komma och reta oss är välkomna till husvagnsplats 6! :wink:

Eftersom ni kanske känner igen oss, men vi inte känner igen er: KOM FRAM OCH HÄLSA!!!!! Det skulle vi bli jätteglad över :D
Vi ses på Mellsta!

(Hemsidan kan komma att uppdateras först måndagkväll den 22'a istället för den sedvanliga uppdateringen natten mot måndag) <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm kl 0.5.00 på morgonen..lika bra att se till att förbereda de sista detaljerna före avfärden då.. oregonian_mornincoffee.gif innan Mona å Jossan dyker upp..och hoppas ju att resvädret håller isig.. :) .. vi hörs i mellsta.... slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lastat och klart, men åker först vid 13 tiden.......

Syns sedan :D

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

Raketaren skrev:mmm kl 0.5.00 på morgonen..lika bra att se till att förbereda de sista detaljerna före avfärden då.. oregonian_mornincoffee.gif innan Mona å Jossan dyker upp..och hoppas ju att resvädret håller isig.. :) .. vi hörs i mellsta.... slider_cheers.gif
Hittade du påsen på bron? <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

Pälle skrev:
Raketaren skrev:mmm kl 0.5.00 på morgonen..lika bra att se till att förbereda de sista detaljerna före avfärden då.. oregonian_mornincoffee.gif innan Mona å Jossan dyker upp..och hoppas ju att resvädret håller isig.. :) .. vi hörs i mellsta.... slider_cheers.gif
Hittade du påsen på bron?
Dom har nog åkt nu :roll: Jag är färdiglastad och ska bara rulla in på gröna skylten å köpa nå finöl åt dej, kom ju på att bullan hinner bli gammal innan dom är tebaks igen :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar