Fasiken, jag glömde! Åker du i morgon Raketarn? <!-- </EdIndex> --></div>Pälle skrev:Vi får väl se hur sen jag är till jobbetRaketaren skrev:visst är det ok..men tycker du ska köra upp den på gården eller ställ den på bron hos mig så ingen tar prylarna..gissar ju att jag sover när du passerar..
Bokning Mellstaträffen 2011
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Det har alltid varit fint väder på lördagen under rallyt och kortegen. Visst har det regnat nån gång på fredagen, så i år hoppas jag att vädergudarna är med oss åter igen! <!-- </EdIndex> --></div>
Nånting jag lärt mig under alla åren på Mellstaträffen är att inte lita ett dugg på väderprognosen!Levve skrev:Det ser ut att bli skitväder i Borlänge till helgen ... Glöm inte regnställ
Det har alltid varit fint väder på lördagen under rallyt och kortegen. Visst har det regnat nån gång på fredagen, så i år hoppas jag att vädergudarna är med oss åter igen! <!-- </EdIndex> --></div>
såg ju att det inte fannsv nån påse här i morse..
<!-- </EdIndex> --></div>
japp drar iväg söderut på torsdagmorgonen..Pälle skrev:Fasiken, jag glömde! Åker du i morgon Raketarn?Pälle skrev:Vi får väl se hur sen jag är till jobbetRaketaren skrev:visst är det ok..men tycker du ska köra upp den på gården eller ställ den på bron hos mig så ingen tar prylarna..gissar ju att jag sover när du passerar..

såg ju att det inte fannsv nån påse här i morse..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
men självklar är det medpackat regnställ..för säkerhets skull..
såg ju det när jag kollade in yr.no..hoppas dom har fel..Peppe^ skrev:Nånting jag lärt mig under alla åren på Mellstaträffen är att inte lita ett dugg på väderprognosen!Levve skrev:Det ser ut att bli skitväder i Borlänge till helgen ... Glöm inte regnställ
Det har alltid varit fint väder på lördagen under rallyt och kortegen. Visst har det regnat nån gång på fredagen, så i år hoppas jag att vädergudarna är med oss åter igen!

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hillbilly
Oordningen är återställd, pucktröjorna är återfunna (fruntimmer), Farinsocker, kaffebryggare och sprutgrädde är lastat.
även den nya tröjan är lastad, kommer att premiärvisas på Lördag
Jodå, raketarn måste ju ha en åkafortmoppe med också

även den nya tröjan är lastad, kommer att premiärvisas på Lördag

Jodå, raketarn måste ju ha en åkafortmoppe med också

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hyrbilen är hämtad och släpet är packat!

Avgång 07.00 i morgon. Första stopp blir hos Raketaren som ska nyttja den lediga moppeplatsen.

Stopp 2 Ullånger, för att hämta upp Hasse och Posch. Sedan bär det av i samlad trupp mot Söderhamn där vi viker av för ett besök på Norscand. Beräknar vara framme i Mellsta vid middagstid. Vi har då lovat att slå upp tältet iförd en riktigt 60-tals Crescentdress, men urfula byxor. Ni som vill komma och reta oss är välkomna till husvagnsplats 6!
Eftersom ni kanske känner igen oss, men vi inte känner igen er: KOM FRAM OCH HÄLSA!!!!! Det skulle vi bli jätteglad över
Vi ses på Mellsta!
(Hemsidan kan komma att uppdateras först måndagkväll den 22'a istället för den sedvanliga uppdateringen natten mot måndag) <!-- </EdIndex> --></div>

Avgång 07.00 i morgon. Första stopp blir hos Raketaren som ska nyttja den lediga moppeplatsen.

Stopp 2 Ullånger, för att hämta upp Hasse och Posch. Sedan bär det av i samlad trupp mot Söderhamn där vi viker av för ett besök på Norscand. Beräknar vara framme i Mellsta vid middagstid. Vi har då lovat att slå upp tältet iförd en riktigt 60-tals Crescentdress, men urfula byxor. Ni som vill komma och reta oss är välkomna till husvagnsplats 6!

Eftersom ni kanske känner igen oss, men vi inte känner igen er: KOM FRAM OCH HÄLSA!!!!! Det skulle vi bli jätteglad över

Vi ses på Mellsta!
(Hemsidan kan komma att uppdateras först måndagkväll den 22'a istället för den sedvanliga uppdateringen natten mot måndag) <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm kl 0.5.00 på morgonen..lika bra att se till att förbereda de sista detaljerna före avfärden då..
innan Mona å Jossan dyker upp..och hoppas ju att resvädret håller isig..
.. vi hörs i mellsta....

- Lasse väss
- Forumsponsor
Hittade du påsen på bron? <!-- </EdIndex> --></div>Raketaren skrev:mmm kl 0.5.00 på morgonen..lika bra att se till att förbereda de sista detaljerna före avfärden då..innan Mona å Jossan dyker upp..och hoppas ju att resvädret håller isig..
.. vi hörs i mellsta....
Jag är färdiglastad och ska bara rulla in på gröna skylten å köpa nå finöl åt dej, kom ju på att bullan hinner bli gammal innan dom är tebaks igen
Dom har nog åkt nuPälle skrev:Hittade du påsen på bron?Raketaren skrev:mmm kl 0.5.00 på morgonen..lika bra att se till att förbereda de sista detaljerna före avfärden då..innan Mona å Jossan dyker upp..och hoppas ju att resvädret håller isig..
.. vi hörs i mellsta....