<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja nu bär det iväg till Mellsta vi syns där
och ni som sitter hemma får klara er utan mina inlägg till söndag kväll <!-- </EdIndex> --></div>
Bokning Mellstaträffen 2011
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jodå, påsen kom med.
Rätt vad det bär sig så har nån forummedlem mobilt bredband och då kanske det kommer en rapport under helgen? <!-- </EdIndex> --></div>
Präxis, har inte Raketarn ätit upp bullan så hinner de ju torkatompa skrev:Dom har nog åkt nuPälle skrev:Hittade du påsen på bron?Raketaren skrev:mmm kl 0.5.00 på morgonen..lika bra att se till att förbereda de sista detaljerna före avfärden då..innan Mona å Jossan dyker upp..och hoppas ju att resvädret håller isig..
.. vi hörs i mellsta....
Jag är färdiglastad och ska bara rulla in på gröna skylten å köpa nå finöl åt dej, kom ju på att bullan hinner bli gammal innan dom är tebaks igen

Jodå, påsen kom med.
Rätt vad det bär sig så har nån forummedlem mobilt bredband och då kanske det kommer en rapport under helgen? <!-- </EdIndex> --></div>
-
lite lägesrapport kanske jag kan ordna då ja gör en dagstur till mellsta. <!-- </EdIndex> --></div>Pälle skrev:Präxis, har inte Raketarn ätit upp bullan så hinner de ju torkatompa skrev:Dom har nog åkt nuPälle skrev:Hittade du påsen på bron?Raketaren skrev:mmm kl 0.5.00 på morgonen..lika bra att se till att förbereda de sista detaljerna före avfärden då..innan Mona å Jossan dyker upp..och hoppas ju att resvädret håller isig..
.. vi hörs i mellsta....
Jag är färdiglastad och ska bara rulla in på gröna skylten å köpa nå finöl åt dej, kom ju på att bullan hinner bli gammal innan dom är tebaks igen
Jodå, påsen kom med.
Rätt vad det bär sig så har nån forummedlem mobilt bredband och då kanske det kommer en rapport under helgen?
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är det snart dags för avfärd,ska bli kul att få ett ansikte på alla gökar
<!-- </EdIndex> --></div>

Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
http://www.youtube.com/watch?v=bAAP0qxvHKI <!-- </EdIndex> --></div>
Ok .. samma här .. inte inskolning men deras första skoldag i 5:an , så dom orkar nog inte upp självaSura skrev:Åker upp tidigt på fredag morgon.
Jag var tvungen att vara hemma idag för vi har inskolning på dagis för "dvärgen".
http://www.youtube.com/watch?v=bAAP0qxvHKI <!-- </EdIndex> --></div>