Sukabygge

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:) De skulle gå .men den varvar lite mer då <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir inte det som ett kugg drevat bara om du hade 14 40 innan
jag skulle nog prova 14 34 :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej jag hade 12-42 när det kom till kritan så nu blir det 12 34:D :shock:
Jag har skickat efter både 14 fram och 34 bak, kommer först att prova med 34 bak och 12 fram, :DErik Linding hade bakdrev med den profil som jag ska ha.
Tack för hjälpen :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag monterat ett 34 drev i bak, så nu har jag 12-34, går alldeles utmärkt :shocked: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skoj! Vad har den för hastighet med den drevningen? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raka med medvind i ryggen, skulle jag tro 60, framför allt så går den väldigt fint i motorn av detta :close_call: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag provåkte jag nya drevningen ordentligt på småvägar och på asfalt, den varvar ut OK på trean men man måste åka rätt mycket på tvåan, så fort det blir en större uppförsbacke, även på asfalt, nu är jag lite bortskämd med sukan den går på 4 an uppför större backar än F 50 n gör på trean.på vanlig landsväg behöver man inte växla ned alls med sukan, så kanske det blev några kugg för litet bakdrev på F 50 n, men vi får se ska ut i morgon och testa igen den går ialla fall lätt 50 :shock: :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag söndag var jag ute och provade igen, nu gick det bättre, kanske mindre vind, vill slira lite när den är kall men det går över efter en liten stund 300 m., vad kan det bero på :?: :shock: :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar